Forbes Israel Logo

רחוב ללא שם: גוגל סטריט מציעה הצצה לתוך תחנת החלל הבינלאומית

Street View של גוגל חזרה מסקירת רחובות אמיתיים שמשקפים הרבה מהמקומות המוכרים שראינו בסדרת "משחקי הכס". כעת הם פנו למקומות בהם לרחובות אין שם, ליתר דיוק כלל אין רחובות לתת להם שם – תחנת החלל הבינלאומית.

כשאתה מגיע לשם לראשונה אתה נופל לתוך הבית של האגרן הנורא ביותר, חוץ מזה שהוא קצת יותר מואר ולא מלוכלך. יש דברים בכל מקום. תחנת החלל הבינלאומית היא סביבה ללא כח משיכה כך שהכל צריך להיות קשור למטה וכל משטח זמין לשימוש. דמיינו את הבית שלכם כמנהרה בה דברים מודבקים לקירות והתקרה.

כלים מוצמדים לשולחן | צילום מסך מגוגל סטריט

מה שנראה תחילה כבלאגן, הוא בעצם כיתת אמן לאיך לנצל שטח נתון באופן מקסימלי. בסיור הוירטואלי ניתן לראות את השולחן בו הצוות נפגש ואוכל. הסועדים מבטחים את עצמם על ידי קשירה למעקה בעוד חבלי בנג'י וסקוצ'ים שומרים שהכל יהיה דבוק לשולחן. אם מסתכלים מקרוב על השולחן, ניתן לראות מגוון כלים שמוצמדים לכמעט כל שטח פנוי מהשולחן, שלא משמש לאכילה. אף חלל לא נשאר ריק.

המלבן הורוד שמונח על הרצפה הוא הליכון. הוא מיוצב כדי למנוע מהוויברציות שבהליכה או בריצה על ההליכון לגרום למיקרו האצות שישפיעו על גוף התחנה עצמה.

מצלמות דבוקות לקיר | צילום מסך מגוגל סטריט

ניתן לראות גם תשעה לוקרים לאחסון מזון, המאחסנים בתוכם מגוון רחב של אוכל ושתייה, בכמות שתספיק לצוות התחנה לשישה חודשים.

המתקן הכחול על הרצפה הוא מכשיר שמודד מסת גוף באפס כוח משיכה. בנוסף, לרשות הצוות דינמו מטר מחזורי שהוא בעצם אופניים שעונים עבור פעילות אירובית לחיזוק הלב וכלי הדם.

מגוון מצלמות ועדשות מחוברות לקירות משני צידי המעבר. בקוקפיט יש גם מספר לפטופים ועמדת עגינה ששולטת באופן ידני שמכשיר האספקה ששומר על כך שתחנת החלל הבינלאומית תישאר מלאה באוכל ומצרכים אחרים.

איך לנצל שטח נתון באופן מקסימלי | צילום מסך מגוגל סטריט

וזה רק אחוז קטן מהדברים. אם תקדישו זמן להביט מסביב, תגלו מגוון רחב של דברים מוטמעים ומוצמדים לקירות המעברים. Street view מסייע ומוסיף הסברים לחלק מהדברים שרואים. יחד עם זאת, את הרוב לא ניתן להסביר. בהתחלה זה נראה בלאגן גדול אבל יש סיבה והסבר לכל דבר והמקום בו הוא נמצא.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.