Forbes Israel Logo

שוברי קופות: הסלבריטאים העשירים ביותר לשנת 2018

תהילה ועושר יכולים ללכת יד ביד – לפחות עבור חלק מהאנשים. יוצר מלחמת הכוכבים, ג'ורג' לוקאס מוביל את הדירוג של הסלבריטאים האמריקאים העשירים ביותר עם הון של 5.4 מיליארד דולר, הודות לכסף הגדול שהכניס לכיסו כאשר מכר את חברת ההפקות שלו, Lucasfilm, לדיסני בשנת 2012 ב-4.1 מיליארד דולר.

אחרי לוקאס ברשימה, ניצב חברו יוצר הקולנוע סטיבן שפילברג שמתברג במקום ה-2 עם 3.7 מיליארד דולר ואחריהם כוכבת הטלוויזיה, אופרה ווינפרי, שמדורגת במקום ה-3 עם 2.7 מיליארד דולר. במקום הרביעי ניצב הכדורסל הטוב בכל הזמנים, מייקל ג'ורדן, עם 1.7 מיליארד דולר אותם הרוויח הרבה בזכות 400 מיליון דולר שהגיעו ממכירות מותג הנעליים שלו ו-90% המניות שהוא החזיק בקבוצת הכדורסל שארלוט בובקטס, שהוערכו ב-800 מיליון דולר.

לוקאס ושפילברג. מובילים את הרשימה בגאון | צילום: Shutterstock

מי שנכנסה לראשונה לרשימה היא קיילי ג'נר עם הון של 900 מיליון דולר בדרך לתואר המיליונרית העצמאית הצעירה ביותר אי פעם. בת ה-21 מריצה את המותג "קיילי קוסמטיקס", שהניב יותר מ-630 מיליון דולר מאז שהוקם לפני כשנתיים – הרבה בזכות למעלה מ-168 מיליון העוקבים של ג'נר ברשתות החברתיות.

ג'נר מחזיקה ב-100% של הביזנס שלה, מניה שהשווי של הספיק לה כדי להיכלל ברשימת הנשים העצמאיות של ארצות הברית – ולהופיע על השער במגזין פורבס. "המדיה החברתית היא פלטפורמה מדהימה", אומרת ג'נר על המדיום שהעניק לה את ההצלחה. "יש לי גישה קלה למעריצים וללקוחות שלי".

ג'נר. "המדיה החברתית היא פלטפורמה מדהימה" | צילום: Shutterstock

מי שהרוויח השנה הכי הרבה בין הסלבריטאים שכבר היו ברשימה הוא הראפר ג'ייזי, שמשתווה לג'נר במקום ה-5 בדירוג. ההון שלו הגיע ל-90 מיליון דולר בזכות הרווח שעשה בהשקעה בחברות כמו Armand de Brignac champagne ו-D'Ussé cognac. אלו בנוסף לאחזקותיו באימפריית הבידור Roc Nation ובשירות הסטרימינג Tidal.

"זה היה הטריק הגדול ביותר במוזיקה – שאנשים ניסו לשכנע בכך שאומנים לא יכולים להרוויח כסף", אמר ג'ייזי למגזין פורבס בשנת 2010, כאשר בישר על ההצלחה של העסקים הנלווים שלו. "כשאתה באולפן, אתה אומן, אתה יוצר מוזיקה ואחרי שאתה מסיים, אתה צריך לשווק את זה לעולם. אני לא חושב שיש בזה משהו לא נכון. למעשה, אני יודע שאין בזה משהו לא נכון".

ג'ייז'י. גם אומנים יכולים להתעשר | צילום: Shutterstock

חברו הטוב של ג'ייזי, הראפר דידי, נמצא גם כן ברשימה והוא במקום ה-8 עם 820 מיליון דולר. אלה המוזיקאים היחידים שנכנסו לדירוג. עשרת הסלבריטאים העשירים מחזיקים ביחד בהון כולל של 18.7 מיליארד דולר, ורק בשביל לסבר את האוזן, זה יותר מהתל"ג של איסלנד.

הרשימה המלאה:

1. ג'ורג' לוקאס – 5.4 מיליארד דולר

2. סטיבן שפילברג – 3.7 מיליארד דולר

3. אופרה ווינפרי – 2.8 מיליארד דולר

4. מייקל ג'ורדן – 1.7 מיליארד דולר

5. קיילי ג'נר – 900 מיליון דולר

5. (שוויון) ג'ייזי – 900 מיליון דולר

7. דייויד קופרפילד – 875 מיליון דולר

8. טייגר וודס – 800 מיליון דולר

9. (שוויון) ג'יימס פטרסון – 800 מיליון דולר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.