Forbes Israel Logo

שוב השקט הזה: איזו חשיפה גדולה מתכננת אפל בשבוע הבא?

האם אפל מתכננת השקה גדולה בקרוב? בשבוע הבא תתקיים ועידת המפתחים WWDC של ענקית הטכנולוגיה, הנסחרת כיום לפי שווי של 534 מיליארד דולר. בכנס אמור מנכ"ל החברה טים קוק להעביר פרזנטציה, שתתקים כרגיל בחדר הגדול ביותר באולם. שלא כרגיל, בתוכניית הכנס הוחשכו חלקו שלמים – וגרמו לספקולציות על מוצר חדש אותו מתכננת החברה להשיק.

"מה שמעניין הפעם הוא לא העובדה שאפל השחירה מצגת אחת, אלא שבאותו אולם בו מתקיימת המצגת של קוק, הושחרו גם אירועי ההמשך", מציין פרופ' דן לדיק מאוניברסיטת סטון הול, המתמחה בשיווק. להערכתו, אפל צפויה להשיק בכנס "משהו שישנה את ממשק הטלוויזיה שאנו מכירים, ויופעל על ידי מערכת הזיהוי הקולי סירי".

מה הוא מסתיר? טים קוק | צילום: רויטרס

"המסקנה ההגיונית ביותר היא שאפל מכינה משהו גדול ושונה עבור הכנס, מכשיר שיושק בעונת החגים. משהו שונה מספיק כדי שמתכנתי האפליקציות של אפל יזדקקו לכל כך הרבה הרצאות בכנס, ולזמן מספק עד חודשי החגים על מנת לפתח אפליקציות עבור המוצר", הוא טוען.

לדיק אינו היחיד שחושב שאפל מתכננת משהו גדול. האנליסט פיטר מיסק מחברת ג'פריס משער שההשקה תהיה של האפל TV, הטלוויזיה החדשה מבית החברה. לדבריו, היא תיקרא iPanel ומחירה יהיה בסביבות 1,250 דולר. מיסק מעריך שאפל תצליח להגיע להסכמים עם חברות הכבלים בארה"ב לסבדסד את הטלוויזיה עבור המשתמשים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.