Forbes Israel Logo

שיא בניו יורק: דירה במנהטן נמכרה ב-100 מיליון ו-500 אלף דולר

שוק הנדל"ן של ניו יורק שבר בתחילת החודש שיא חדש עם מכירתו של דופלקס מפואר במנהטן הממוקם בקומות ה-89 וה-90 של מגדל One 57 תמורת כ-100,471,000 דולר. השיא הקודם היה שייך לעסקת מכירתו של פנטהאוז ב-Central Park West לביתו של טייקון הדשנים הרוסי דימיטרי ריבולובלב תמורת 88 מיליון דולר.

הדופלקס המחזיק כעת בתואר משתרע על פני יותר מאלף מטר רבוע בקצהו העליון של המגדל ומספק נוף עוצר נשימה על הסנטרל פארק. המחיר ששולם עליו גבוה כמעט פי שניים מזה ששולם עבור הדירה השנייה היקרה ביותר בבניין הממוקמת בקומה ה-82 (כ-56 מיליון דולר). המשקיע האקטיביסט ביל אקמן הוביל ככל הנראה קבוצת רוכשים שקנתה דופלקס נוסף בבניין בקומות ה-75 וה-76 תמורת כ-90 מיליון דולר, אך לעסקה זו אין תיעוד פומבי.
  
מגדל One57 , שתוכנן על ידי האדריכל הצרפתי Christian de Portzamparc, היה הראשון שנבנה לאורך מה שמכונה "שורת המיליארדרים", רצועה לאורכה נבנים כשישה מגדלי יוקרה גבוהים וצרים המטילים צל גדול על פני הסנטרל פארק. בבסיסו ממוקם מלון Park Hyatt ומעליו 92 דירות למגורים. One57 היה הגבוה מבניהם, עד שנבנה השכן ממערב, 432 Park Aveneue וקטף את התואר עם 425 המטרים שלו. יחד עם זאת הפנטהאוז בפסגתו נמכר "רק" תמורת 95 מיליון דולר.

תמונות: אתר www.one57.com

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.