חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

שכח לענות למייל: אפל פיטרה את אחד ההאקרים הטובים בעולם

הניסיון הקצר של אפל בהעסקת אחד מההאקרים המבריקים בעולם שהצליח לפרוץ את מכשירי החברה שוב ושוב הסתיים.

ביום חמישי האחרון פרסם ההאקר, ניקולס אלגרה הידוע בכינויו קומקס בחשבון הטוויטר שלו כי לאחר שנה בה עבד כמתמחה בחברה שפעם פרץ את מכשיריה, זמנו באפל תם באופן מפתיע. "אחרי שנה, אני כבר לא קשור לאפל יותר", הוא כתב. "ואם אתם שואלים למה אז זה בגלל ששכחתי לענות למייל אחד".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אלגרה הסביר כי המייל ששכח היה הצעה מחברת אפל להאריך את העסקתו. באפל כנראה מתייחסים ברצינות רבה למכתבים ואלגרה גילה עד מהרה כי הוא מובטל. "לא הייתי שמח מכך אבל לא היה נראה כי יש לי מה לעשות בעניין", הוא אומר. אלגרה לא הסכים לספר על מה עבד באפל אך סיפר כי מאוד נהנה לעבוד בחברה הגדולה.

כבר לא עובד של אפל | צילום: רויטרס

אלגרה עלה לגדולה והפך לאחד ההאקרים המוכרים ביותר כאשר פיתח פריצות למכשירי אייפון ואייפד שמאפשרות למשתמשים להסיר את ההגבלות במערכת ה-iOS שמגבילות אותן להוריד תכנים רק מהחנות הרשמית של אפל. הכלים שהוא בנה הצליחו לחדור את חומות המערכת שנחשבת לאחת החזקות בעולם ואפשרו לגולשים לשחרר את האייפון שלהם ממגבלות החברה.

אלגרה החליף צד והצטרף לשורות אפל בקיץ שעבר כאשר קיבל את הצעת החברה לאחר שטען כי השתעמם מלבנות את הפריצות. "רק בכדי להיות ברור: מי שחושב שמכרתי את עצמי בשביל כסף, לא יודע בכלל על מה הוא מדבר", הוא כותב בטוויטר.

כעת אלגרה מתכנן לחזור ללימודים ואינו צופה כי יעבוד שוב על פריצה ל-iOS, מה שוודאי מאכזב את משתמשי האייפון, המחכים לפריצה של ה-iOS 6, מערכת ההפעלה החדשה של החברה. אלגרה בכל אופן כנראה סימן את היעד הבא כשצייץ בטוויטר "שמעתי שהנינטדו ווי יוצא בעוד חודש…".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן