חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

שקדי: "לא הייתה לנו ברירה אלא לשבות; ננסה לפצות את הלקוחות"

ביום שאחרי סיום השביתה של חברות התעופה הישראליות מביע מנכ"ל אל על אליעזר שקדי שביעות רצון מההסכם אליו הגיעו אמש עם המדינה. בראיון לגל"צ הבוקר אמר שקדי:  "זה כיוון נכון שיאפשר תחרות הוגנת. אנחנו מאמינים בשמיים פתוחים וחושבים שזה דבר טוב". לאחר שהממשלה הודיעה כי תשלם את מרבית הוצאות האבטחה של החברות הישראליות, אמר שקדי כי כעת הוא מצפה משר האוצר יאיר לפיד לטפל בצורה דומה בסוגיות הנוספות שמונעות מהחברה תחרות מאוזנת עם החברות הזרות. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

שקדי אמנם הביע צער על חוסר הנוחות שנגרמה לנוסעים, אך במקביל גם הפנה אצבע מאשימה אל עבר הממשלה. "אנחנו מדברים על נושא התחרותיות במשך שנים ואף אחד לא הקשיב. לאחר שההסכם נחתם לא הייתה לנו ברירה אלא לשבות. אני מצטער על הסבל הרב שנגרם ללקוחות. עשינו הכל כדי לכפר על כך. מהלילה הטיסות חוזרות לסידרן והדברים יעלו על מסלולם". 

אליעזר שקדי | צילום: סיון פרג'

עוד אמר שקדי כי חברת אל על תפצה את כל לקוחותיה שסבלו מהשביתה של החברה. "הלקוחות שלנו יקרים לנו מאוד. קודם כל נעשה את הכל כדי להחזיר את הדברים למסלולם וכדי לתת מענה ללקוחות שטיסתם בוטלה. עד סוף השבוע נצליח להשלים את כל הפערים שנוצרו".

שביתת חברות התעופה הסתיימה אמש לאחר שהממשלה התחייבה לממן 97.5% מהוצאות האבטחה של החברות, זאת בכפוף למהלכי התייעלות שעליהן לעבור. לאחר תום השביתה אמר יו"ר ההסתדרות עופר עייני כי "בסופו של המשבר הממשלה התעשתה והבינה שדרישת העובדים לאפשר לחברות לשרוד ולקבל תנאי תחרות הוגנים מהווה אינטרס לאומי". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן