חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

שר התחבורה קורא לציבור: "אל תקנו מכוניות עד שהמחירים יירדו"

"לפני שמהפכת המחירים בענף הרכב יוצאת לדרך, אני קורא לכם: אל תקנו רכבים חדשים עד שהמחירים ירדו", כך התבטא היום באופן חריג שר התחבורה, ישראל כץ (ליכוד) בעמוד הפייסבוק האישי שלו.

"דברו עם משפחותיכם ועם חבריכם והסבירו גם להם", ממשיך כץ, "בתחילת השבוע העברתי רפורמה חשובה בתחום התחרות בענף הרכב. בקרוב, עם השלמת החקיקה, תיפתח תחרות כוללת בענף הרכב בין היבואנים הקיימים, שנהנים מזכויות של מונופול ובלעדיות, לבין יבואנים חדשים, וכולם יצטרכו להתחרות ולהוזיל מחירים".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כץ מדגיש כי הרפורמה נכונה גם לגבי יבוא הרכב, גם לגבי הטיפול ברכב במוסכים וגם לגבי מכירת חלקי החילוף. "המהלך הזה יעזור להוריד את יוקר המחייה בתחום שהוא השני בחשיבותו לאחר תחום הדיור", מבטיח כץ.


שר התחבורה, ישראל כץ | צילום: יח"צ

כץ שב וקרא שלא לקנות רכבים חדשים עד שהיבואנים יורידו את המחירים, "ויתנו גם לכם את ההנחות שהם נותנים כיום לחברות הליסינג ולגופים מיוחסים אחרים, כי גם לכם מגיע. רק כדי לסבר את האוזן, ההיקף השנתי של יבוא רכבים לישראל עומד על 30 מיליארד שקל שמתחלקים בין 15 משפחות של יבואני רכב".

"זה הזמן שלכם, אזרחי ישראל, להוכיח ליבואנים שתקופת החגיגות וריווחי היתר על חשבון הציבור הסתיימה", מסכם כץ. "כמו רפורמת 'השמיים הפתוחים', אני מבטיח לכם שגם את רפורמת הרכב אמשיך להוביל עד שכל אזרח בישראל ירגיש את השינוי בכיסו ולא אירתע גם אל מול הלחצים, השביתות והאיומים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן