חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

תאוריית הג'לי: מהו הסטארט אפ הבא של מייסד טוויטר?

פרטים נוספים נחשפים באחרונה בנוגע ל-Jelly, הפרויקט החדש והסודי של ביז סטון, מייסד רשת המיקרו-בלוגינג הפופולארית טוויטר. כפי שנחשף לראשונה על ידי הבלוג הטכנולוגי AllThingsD, סטון עובד במשרה מלאה על הפרויקט החדש, אך טוען כי השקה רשמית אינה צפויה באופק.

החשיפה ב-AllThingsD גרמה לסטון, ככל הנראה להיזהר בלשונו כאשר התבקש לנדב פרטים אודות המיזם החדש: "החדשות על Jelly יצאו מוקדם מהצפוי באופן מפתיע, כך שאחכה עוד קצת בכדי לשתף פרטים נוספים", אמר סטון בפוסט באתר הרשמי של Jelly. "בינתיים אציין כיJelly יהיה מיועד לכלל המשתמשים, בחינם ויפותח בראש ובראשונה עבור מכשירים ניידים".

מדבריו של סטון ניתן להסיק שמדובר בסוג כלשהו של רשת חברתית המיועדת למכשירים ניידים: "ברמה הבסיסית, אנשים הם יצורים טובים – וכאשר נותנים להם כלי שעוזר להם לעשות טוב בעולם, הם מוכיחים זאת." התיאור היחידי שניתן להסיק ממנו משהו בנוגע לאופיו של הפרוייקט, הוא ההשראה של סטון ל-Jelly – מדוזה.

מה הוא מתכנן? סטון | צילום: מתוך ויקיפדיה

לאחר שהיה חלק מהצוות המייסד של רשת המיקרו-בלוגינג טוויטר ואחד ממקימי פלטפורמת הבלוגים של גוגל, Blogger, החליט סטון לעזוב את טוויטר באמצע שנת 2011 והחל לעבוד עם Evan Wililams, מייסד נוסף של טוויטר על חממת סטארטאפים הנקראת Obvious Corporation, אשר הספיקה להריץ כמה פרוייקטים דוגמאת Neighborland, Findery ו-Lift. באוגוסט 2012, הכריזו סטון ווויליאמס על פרוייקט חדש בשם Medium.

הדבר הגדול הבא?

נכון לעכשיו, רב הנסתר על הגלוי, ולמרות זאת, העניין במיזם החדש של סטון גובר בעיקר מפני שנראה כי האחרון יקדיש את מירב תשומת ליבו לפרוייקט החדש ויעזוב את תפקידו בחממה בכדי להתרכז ב-Jelly: "באופן אישי, Jelly תדרוש את מלוא תשומת הלב שלי מלבד כמה תפקידי ייעוץ במקומות אחרים", הסביר.

סטון טוען כי השקה קרובה אינה נמצאת בתוכניות של החברה, אך יהיה מעניין מאוד לראות את המיזם הבא של אחד מהיזמים הנלהבים ביותר בתעשייה. נכון להיום, החברה רצה במימון עצמי ויושבת בסן פרנסיסקו, אך סביר להניח שלא רחוק היום בו המשקיעים יחליטו להרים את הכפפה ולשים את כספם על פרוייקט שמפותח בצורה כל כך רצינית ואינטנסיבית על ידי אחד ממייסדי שניים מהפרוייקטים הגדולים ביותר באינטרנט כיום.

כתבות נוספות מניוזגיק:

אמזון תתחרה בדרופבוקס: משיקה תיקיית סנכרון בענן

דיווח: אינטל במגעים לרכישת עומק אינטראקטיב

הכתבה המקורית פורסמה באתר ניוזגיק

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן