Forbes Israel Logo

בוגר פורבס 30UNDER30 מונה למנכ"ל פלטפורמת המתנות BUYME

תומר כהן מונה למנכ"ל החברה לאחר השלמת עסקת הרכישה שלה על ידי קבוצת טלכלל. יו"ר BUYME: "יש לנו עוד תוכניות גדולות לעתיד"

תומר כהן מונה למנכ"ל חברת BUYME מקבוצת טלכלל, פלטפורמת המתנות החווייתיות. זאת, לאחר שבשבוע שעבר הושלמה מכירת מניות מייסדי BUYME לקבוצת טלכלל.

בתפקידו האחרון הקים ושימש כמנכ"ל ושותף מייסד של Jobit, חברת ליווי קריירה לדור המילניאלס. בעבר מילא קדנציה מוצלחת בתפקיד ראש המטה של המשלחת הישראלית באו"ם; כיהן כראש המטה הצעיר ביותר של שר בממשלת ישראל (יעקב פרי, בעת היותו שר המדע והטכנולוגיה).

בתפקידו כראש מטה המשלחת הישראלית לאו"ם בניו יורק, יזם פרויקטים בינלאומיים חדשניים, הוביל תהליכים ויוזמות, כמו הכנס הבינלאומי הגדול ביותר בעולם נגד ארגון ה-BDS, וניהל את מערכות היחסים האסטרטגיות של המשלחת מול ארגונים יהודיים פרו ישראלים ברחבי ארה"ב והעולם. לאחר שובו לישראל בשנת 2018, הקים עם קבוצת טלכלל בהובלת המנכ"ל יואב בן יקר את חברת Jobit המתמחה באבחון, השמה וניהול קריירה לבני הדור הצעיר (ילידי שנות ה-80 וה-90). באותה שנה גם נבחר לרשימת הצעירים המבטיחים של מגזין פורבס ישראל, Forbes 30Under30. הוא ייסד גם את פורום Ximus למנכ"לים צעירים ופורצי דרך בעסקים ובחברה. תומר בן 32, נשוי+1, ובוגר תואר במשפטים.

"תומר מכיר היטב את החזון של הקבוצה וה-DNA החדשני שלה. הניסיון הרב שצבר בג'וביט ובתפקידיו הקודמים יתרום רבות להמשך התפתחות החברה. יש לנו תוכניות גדולות לעתידה של BUYME ואני משוכנע שהחברה בניהולו של תומר תיישם אותן בהצלחה מרובה", אמר יואב בן יקר, מנכ"ל קבוצת טלכלל ויו"ר BUYME.

950 בתי עסק ומיליוני צרכנים

מאז הקמתה ב-2012 הפכה BUYME לפלטפורמת המתנות החווייתיות הגדולה בישראל, העובדת עם 950 מותגים ובתי עסק. היא הצליחה להעביר מיליוני צרכנים משימוש בקופוני נייר לרכישת מתנות דיגיטליות ממבחר של עשרות אלפי אפשרויות. כיום משתמשים בשירותיה גם יותר מ-5,000 חברות וארגונים מהגדולים במשק אשר רוכשים באמצעותה מתנות לעובדיהן – לקראת החגים או כתמריצים.

BUYME הייתה הראשונה לזהות את שינוי המגמה בציבור מרכישת מוצרי צריכה להעדפת חוויות והנאות אישיות. הפלטפורמה הדיגיטלית המתקדמת שהקימה מציעה מגוון עשיר ומתחדש של מתנות חווייתיות ובהן בילוי במסעדות יוקרה, שופינג ברשתות אופנה פופולריות, סדנאות, אירועי תרבות, חופשות, ספא וחוויות ייחודיות ובלתי שגרתיות. עדות להכרה בהצלחתה של BUYME נרשמה לאחרונה בהשקעה האסטרטגית של ישראכרט לרכישת אחוזי מניות בחברה.

צילום התמונה הראשית: שלומי יוסף, פורבס

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן