Forbes Israel Logo

תוספת של 15 אלף חדרי מלון תאפשר השגת יעד של 5 מיליון תיירים ב-2017

נציגי לשכת מארגני תיירות נכנסת נפגשו היום עם שר התיירות עוזי לנדאו וראשי משרד התיירות וציינו בפניו כי יעד של 5 מיליון תיירים בישראל בשנת 2017 הינו ריאלי בתנאי שיוגדלו תקציבי השיווק, ויבנו 15 אלף חדרי מלון בנוסף ל-50 אלף החדרים הקיימים כיום. "נדרש שילוב כוחות של משרד התיירות והסקטור הפרטי, המשך השקעה בתשתיות, תוספת ושדרוג בתי מלון קיימים, פתיחת חסמים, פתרון נושא האשרות לקבוצות ושיפור חווית התייר בישראל", ציינו בלשכה.

עוד ציינו חברי הלשכה כי החמצת הפוטנציאל התיירותי של ישראל בולט במיוחד נוכח העלייה בתיירות האזורית, וכי יש לקדם שינוי במדיניות משרד הפנים לקבלת אשרות קבוצתיות: "תנועת התיירות של קבוצות תורמת לעסקים הקטנים ברחבי הארץ. בשנת 2013 הגיעו לישראל כמיליון תיירים בקבוצות שתרמו לכ-70% מלינות התיירים בבתי המלון."

נדרשת תוספת של 15 אלף חדרי מלון | צילום: מרק ישראל סלם

לפי נתוני משרד התיירות נכנסו לישראל במהלך 2013 מספר שיא של 3.5 מיליון מבקרים וההכנסות מתיירות הסתכמו בכ-40 מיליארד שקל. עמי אתגר, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת מעריך כי ב-2014 יכנסו לישראל כ-3.8 מיליון מבקרים. צפי זה מבוסס בין היתר על הגידול בהיקף הטיסות לישראל כתוצאה מהסכם התעופה עם האיחוד האירופי, שיפור במצב הכלכלי בעולם, ביקור האפיפיור, ןהרחבת היקף הפעילות של סיטונאים הפועלים לשיווק של ישראל. כמו כן צופים בלשכה גידול בתיירות מהמזרח הרחוק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן