5 הרגלים טכנולוגיים שכדאי להיפטר מהם בשנת 2017

אנחנו מעבירים חלק גדול מהיום שלנו ברשתות החברתיות. אנחנו נחשפים למידע רב וצריכים לדעת לנתב בין התכנים כדי למצוא את מה שרלוונטי לנו. אלה חמישה הרגלים שעלינו להיפטר מהם בשנה החדשה, כדי להפוך לחכמים יותר ולנצל את הזמן שלנו בצורה טובה יותר.

להפסיק ללחוץ (ולשתף) על קליק בייטים – וזה כולל להפסיק להגיב לבעיות מתמטיות, שיתוף ציטוטים והודעות על מותם של אנשים מתים. בכך אתה מציפים את הפיד של כולם ובעצם אומרים שהתכנים הללו חשובים. והם לא. גם אתם תרוויחו בכך שזה יחסוך לכם זמן יקר לעשות דברים מועילים יותר, ותקבלו פיד איכותי יותר.

תגיבו רק על תכנים שאתם באמת יכולים לתרום להם בתגובתכם – מדובר במטרה קשה מפני שאנחנו מרבים להגיב מבלי שיש לנו את הידע הדרוש. יחד אנחנו צריכים ללמד את עצמנו מחדש מה זה תוכן איכותי ולהפסיק לצ'פר את אלו שמייצרים תוכן רע. במקום זה, התמקדו בכך שתתבטאו בצורה משמעותית – חשיבה ביקורתית היא תכונה הרבה יותר נחשקת. הרווח שלכם הוא בכך שתרוויחו את הזמן שהייתם מבזבזים על תגובות מיותרות ותפתחו חשיבה טובה יותר.

מבזבזים לנו זמן יקר | צילום: fotolia

תקדישו 10 דקות ביום בכך שתגידו לרשתות החברתיות מה אתם לא רוצים לראות – אלגוריתמים קיימים כדי להפוך את חייכם לטובים יותר, או לפחות זאת המטרה העיקרית שלהם. הם שם כדי להרגיע ולבדר אתכם עד שתגידו אחרת. הסתרת תכנים ואנשים, יצירת רשימות ועשיית לייקים על מה שאתם באמת רוצים לראות, הופכים את הרשתות החברתיות לחכמות יותר וגורמים להן לספק לכם מוצר טוב יותר. אם זה לא המצב, ואתם עדין לא מרוצים, אתם תמיד יכולים למקד את המאמצים שלכם במקום אחרת. אתם תרוויחו בכך שתיחשפו לתכנים טובים יותר ותבזבזו פחות זמן על גלילה בחיפוש אחריו.

תנצלו את המידע שזמין לכם – מעט אנשים "רגילים" מכירים את ניתוח המידע של השימוש שלהם בטוויטר, אבל זה עדיין מפתיע אותי למה כל כך הרבה אנשים לא יודעים מי עוקב אחריהם או משתמש במידע שלהם. מתי פעם אחרונה השתמשתם בתמונה שצילמתם? תהפכו את 2017 לשנה בה אתם בוחרים לעשות יותר שימוש במידע שיש לכם.

תצלמו 50% פחות סלפי השנה – תפיסת הרגע היא כוח בעידן הטכנולוגי, ומה שאתם מפרסמים שם, יכול לשמש אחרים כדי להסיק לגביכם מסקנות. זה הזמן לפנות זמן כדי להפוך כל צילום למשמעותי, ולחשוב כמה אתם רוצים את הפרצוף שלכם שם.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן