פרטנר משיקה לקראת חג הפסח חבילת גלישה ייחודית לנוסעים לחו"ל, Passport Always On, המאפשרת גלישה ללא הגבלה באפליקציות הפופולריות: ווייז, וואטסאפ ופייסבוק, ובנוסף, 3GB נפח גלישה לשאר השימושים השונים.
חבילת Passport Always On משווקת במחיר של 199 שקל, לשימוש במגוון מדינות אירופה, בארה"ב ובקנדה, ותקפה ל-21 ימים. לקראת סיום נפח החבילה, המנוי יקבל התראות ב-SMS ב-75%, ב-90% וב-100%.
את השקת החבילה מלווה קמפיין נוסף מסדרת סרטוני "פרטנר לחיים המחוברים". השף אסף גרניט מוביל את המהלך הפרסומי הנוכחי לחבילת הגלישה הייחודית בחו"ל, בעוד היוצר והזמר עברי לידר, מככב בקמפיין הפרסום של האינטרנט הביתי החדש של פרטנר.
בחברה אומרים כי המהלך תואם את המסר שהועבר עם ההכרזה על המותג החדש בחודש פברואר, ששם את החיבוריות והפשטות בבסיס פעילות החברה והצעות הערך ללקוחותיה.
|
|