הביקוש לגרסאות חשמליות של רכבי רולס רויס, בנטלי, אסטון מרטין, ריינג' רובר ויגואר הוא כה גבוה, שמערכת ההזמנות ל־2022 ו־2023 כבר סגורה. כדי להתמודד עם הביקוש, החברה הרחיבה את כוח האדם שלה ב־500% ב־12 חודשים, ל־120 עובדים.
לונאז, שבין המשקיעים שלה נמנה גם שחקן הכדורגל לשעבר דיוויד בקהאם, מגדילה את המטה שלה בסילברסטון, אנגליה, כך שניתן יהיה לשחזר, להנדס מחדש ולחשמל 110 כלי רכב בכל שנה – עליה של 50% בהשוואה ל־2020.
שטח מפעל השיקום והחשמול אמור להתרחב פי חמש בשנת 2022, במטרה להתמודד עם מה שלונאז מתארת כ"מכירות משמעותיות" ברחבי אירופה, ארה"ב ואסיה.
לדברי נציגי חברת לונאז, המכוניות הקלאסיות המחושמלות שלה מושכות דור חדש של קונים. "הנשים והגברים הללו דחו בעבר את הרעיון של בעלות על מכונית קלאסית בגלל בעיות אמינות, שימושיות וקיימות", אומרים בחברה, "אבל אנחנו מציעים פתרונות לכל הבעיות הללו, שהיוו עבור לקוחות רבים חסם לרכישה – והבעלות על מכונית קלאסית הופכת לרלוונטית עבור הדורות הבאים".
באופן לא מפתיע, המכוניות הללו אינן זולות. המחירים לרכבי לונאז מתחילים ב־290 אלף ליש"ט (395 אלף דולר), בתוספת מיסים, לרכב ריינג' רובר קלאסי מחושמל.
שחזורים של בנטלי קונטיננטל ורולס רויס סילבר קלאודס מתחילים ב־350 ליש"ט (476 אלף דולר) בתוספת מס, בעוד שהרולס רויס פנטום V עולה 550 אלף ליש"ט (748 אלף דולר) והתוספת האחרונה למגוון, האסטון מרטין DB6, מתחילה ב־950 אלף ליש"ט (1.3 מיליון דולר).