לפני עשור רכשו האחים שירן ואורן הולצמן את שאריות החברה המפורקת איל מקיאג' תמורת 12 מיליון שקל. בחודש שעבר הם הנפיקו את החברה בנאסד"ק לפי שווי של שני מיליארד דולר.
מאבקי הרפורמה המשפטית בישראל לא מנעו מ-ODDITY, החברה האם של איל מקיאג', להשלים הנפקה מוצלחת בניו-יורק. בחודש שעבר החברה הונפקה בנאסד"ק לפי שווי של 1.97 מיליארד דולר.
בהנפקת אודיטי טק נרשמו ביקושים של 10 מיליארד דולר, סכום חריג יחסית לגודל ההנפקה – שהסתכמה בגיוס של 420 מיליון דולר, לאחר שהגדילה את שוויה מ-1.7 ל-1.97 מיליארד דולר. במהלך יום המסחר הראשון בה, זינקה מניית החברה ב-40%.
אשתקד רשמה איל מקיאג' רווח נקי של 21.7 מיליון דולר על הכנסות של 325 מיליון דולר. ברבעון הראשון של 2023 הגיעו הכנסות החברה ל-165.7 מיליון דולר ורווח של 19.6 מיליון דולר – בדומה לכל שנת 2022.
המותג איל מקיאג' החל לפעול כזיכיון בישראל בשנת 1996 בבעלות גלית ורטהיים, חנוך רידר, אופק קאירי והדוגמנית שלי גפני. החברה הפעילה בארץ רשת חנויות ומכללת איפור. השותפות התפרקה בשנת 2001, והזיכיון נותר בידי גלית ורטהיים וחנוך רידר, שהקימו את איל מקיאג' בע"מ.
ב-2013 נקלעה החברה לקשיים כלכליים שהובילו לפירוקה בבית המשפט, ולמכירתה בהסדר נושים. את המותג ואת הפעילות בישראל רכשו האחים שירן ואורן הולצמן תמורת 12 מיליון שקל. ב-2017 השקיעה בחברה קרן ההשקעות של קבוצת לואי ויטון, L Catterton, לפי שווי של 100 מיליון דולר. שנה לאחר מכן הקימו האחים את אודיטי, פלטפורמה טכנולוגית, מבוססת בינה מלאכותית, המחברת אונליין בין צרכנים למוצרים על ידי אבחון והתאמה אישית.