ענת בוגנר                           

ענת בוגנר | צילום: שי פרנקו
ענת בוגנר | צילום: שי פרנקו
מנכ״לית דלתא ישראל

מבחינה עסקית היתה השנה האחרונה אחת החזקות ביותר שרשמה דלתא ישראל מאז הונפקה במרץ 2021, ואחת השנים הפיננסיות הטובות ביותר מאז מונתה בוגנר לעמוד בראש החברה לפני חמש שנים.

את הרבעון האחרון תחת ניהולה סיימה דלתא מותגים – החברה תחתיה מרוכזת פעילותה של דלתא בישראל – עם צמיחה חזקה של 36% בהיקף ההכנסות, גידול של כ־68% ברווח התפעולי וזינוק של יותר מ־70% ברווח הנקי לעומת התקופה המקבילה אשתקד. במהלך השנה האחרונה זינקה מניית החברה בשיעור של יותר מ־50%.

בוגנר מסכמת כעת כמעט עשור בחברה, אליה הצטרפה ב־2015 כסמנכ״לית מכירות, ולאחר שלוש שנים בלבד מונתה לתפקיד מנכ״לית החברה.

מאז כניסתה לתפקיד סימנה המנכ״לית אסטרטגיה של קידום מנועי הצמיחה, הרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון, המבוססת על שיתופי פעולה עם מותגים בישראל ובחו״ל. בהתאם לכך חנכה דלתא מתחילת השנה 11 חנויות חדשות של מותגי על אמריקאים בישראל. באפריל האחרון פתחה הקבוצה ארבע חנויות של Victoria's Secret ועוד חמש חנויות של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works.

אחד האתגרים שיעמדו בפניה בשנה הקרובה יהיה שימור הצמיחה המהירה שרשמה החברה בשנים האחרונות והמשך יישום אסטרטגיית ההתרחבות שלה. למרות הזינוק המרשים שרשמה, מניית דלתא מותגים רחוקה עדיין בכ־20% מהשיא אליו הגיעה במרץ 2022, כשנה בדיוק לאחר ההנפקה.

באותו נושא

דילוג לתוכן