עומרי אודם שירת בדוברות חיל הים במשך ארבע שנים. מייד לאחר השחרור הפך לדובר הראשון של הקונגרס היהודי העולמי בשפה העברית".
בגיל 22 מצאתי את עצמי יושב מול נשיאים ושרים, מייצג את הקהילות היהודיות ופועל למען האינטרסים שלהן מול ממשלות ברחבי העולם. זו היתה חוויה סוריאליסטית שפתחה לי את הדלתות לעולם הדיפלומטיה וההשקעות", הוא מספר.
את חברת Spero הקים אודם בגיל 24 יחד עם רוברט זינגר, מנכ"ל הקונגרס היהודי לשעבר ועם סוניה גומס דה מסקיטה. "בחרתי את השם 'Spero', שפירושו תקווה בלטינית, כי אמנם זו חברה עסקית, אבל היא עוסקת המון ב־Impact. היה לי חשוב שהשם לא יהיה רק טכני או מסחרי, אלא גם יביע את הערכים שלנו", הוא אומר.
החברה מייצגת משקיעים, ארגונים וגופים ומנהלת עבורם השקעות בסטארט־אפים, בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים. כסמנכ"ל פיתוח עסקי, הוא מוביל את כל תהליך ההשקעה – מאיתור הזדמנויות, דרך ניהול המשא ומתן ועד לניהול השקעות בפועל. בנוסף, הוא גם מייצג תורמים מחו"ל ומנהל עבורם פרויקטים פילנתרופיים.
בנוסף לפעילותו ב־Spero, אודם מייצג בארץ את רשת מלונות היוקרה העולמית Hyatt ומנהל את כלל תהליך האיתור והכניסה לארץ של הרשת מול תעשיית הנדל"ן הישראלית.
לצד פעילותו העסקית, אודם מקפיד לתרום לקהילה. הוא חבר בארגון "אלומות אור", המקים בתי ספר לילדים אוטיסטים, וגם בארגון סאסא סטון, שמפעיל בתי ספר בבתי חולים לילדים המאושפזים בו. בנוסף, הוא חבר בבורד של "המרכז לאימפקט יהודי", שבו פועל לקידום יחסי ישראל בעולם ולמאבק באנטישמיות.
"בסופו של דבר, אני חושב שהסיפור של השפעה הוא זה שמנחה אותי – זה משהו שנמצא אצלנו במשרד ביום יום, וזה גם מה שאני רוצה להמשיך לעשות: להשפיע כמה שיותר", הוא מדגיש. "האיחול הכי גדול שאני יכול לאחל לעצמי זה להמשיך ולממש את המטרות שלי, ולהגיע בדיוק למקומות שאני שואף אליהם. הכי חשוב לי להמשיך לשלב את כל התחומים שאני עוסק בהם – התחום העסקי, הפילנתרופי והדיפלומטי – ולגעת בכל הקהלים האפשריים. זה שילוב שאני מאוד מאמין בו, והוא נותן לי תחושת משמעות", מסכם אודם.