אוגנוס הגרטי | יח"צ
אוגנוס הגרטי | יח"צ

"הימים שבהם אנשים הגיעו לעבודה והתיישבו בתא מול מחשב חלפו מן העולם"

נשיא השווקים הבינ"ל של Dell Technologies, אונגוס הגרטי, ביחד עם שדרת הניהול הבכירה של ענקית הטכנולוגיה העולמית, ראו באתגרי הקורונה של השנתיים האחרונות שלל הזדמנויות חדשות בדרך לעולם חדש – טכנולוגי, ירוק ומגוון יותר מאי פעם

BrandVoice

מגפת הקורונה אילצה חברות וארגונים רבים מכל העולם להסתגל במהירות אל המציאות החדשה. Dell Technologies הייתה מבין הארגונים הראשונים להבין את גודל ההזדמנות שהביאה הקורונה לפתחה, כאשר קברניטי ענקית הטכנולוגיה הבינלאומית הפנימו את האפשרויות כבר בשבועות הראשונים של משבר הקורונה ומיהרו לתפוס את ההזדמנויות בשתי ידיים תוך שהם הופכים קושי גדול ואתגר מורכב להזדמנות אדירה, זו אשר הזניקה לבסוף את החברה תוך זמן קצר שנים רבות קדימה.

מי שהיה שם בזמן אמת, כאחד הגורמים המרכזיים שהניעו את התהליך החשוב הוא אונגוס הגרטי (Aongus Hegarty), נשיא השווקים הבינלאומיים של Dell Technologies, שבמהלך השנה האחרונה, כיאה לרוח התקופה, "טייל" וירטואלית כמעט בכל רחבי העולם, נפגש עם לקוחות, שותפים, גורמי ממשל ותקשורת, ודן איתם בנושאים שנמצאים במרכז האג׳נדה של החברה ושל הקהילה העסקית כולה.

תחת תחום אחריותו, אונגוס מוביל את כל השווקים שמחוץ לארצות הברית וקנדה של ענקית הטכנולוגיה הגלובלית. כך שבפועל הוא אחראי לכ־50 אלף עובדים בלא פחות מ־170 מדינות באירופה, המזרח התיכון, אפריקה, אסיה, אמריקה הלטינית וכמובן בישראל.

במהלך ביקוריו בשווקים השונים, דן הגרטי בין היתר בתפקידה של הטכנולוגיה ושל Dell Technologies כמובילה עולמית בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית המואצים, בהאצת התאוששות כלכלית עולמית בעולם שלאחר הקורונה, ובאחריותה התאגידית לפעול לפתרון משבר האקלים ועבור יצירת הזדמנויות תעסוקה מגוונות ומכילות.

לאחרונה הגיע הגרטי גם לביקור מקוון חגיגי בישראל, במהלכו נפגש עם ליאור פוני, מנכ״ל Dell Technologies ישראל, ניהל שיחות עבודה רבות עם הצוות הישראלי המקומי וערך עימם סמינרים משותפים – הכל באמצעות פלטפורמות דיגיטליות.

ל־Dell Technologies בישראל יש הן מטה ניהול ושיווק והן מרכז פיתוח המשתרע על 3 אתרים ופועל יחד עם הצוותים הגלובליים על פיתוח פתרונות שונים, כמו שרת ה-Power Store.

״הקורונה דחקה אותנו לבחון את קצה גבולות הטכנולוגיה והיכולת האנושית״, מספר הגרטי. ״כל הקהילה העסקית, בישראל וברחבי העולם, הפנימה במהלך תקופת הקורונה שלא חייבים להיפגש פנים אל פנים. גם אני באופן אישי למדתי שאני לא חייב להיות נוכח באופן פיזי בכל מפגש בכל מדינה שנמצאת תחת תחום אחריותי", מדגיש.

מובילים את השינוי

״העולם שלאחר הקורונה יגיע לאיזון מחדש״, צופה הגרטי. ״התקשורת האנושית תתפתח ותגיע לשווי משקל חדש שישלב בין מפגשים פיזיים ודיגיטליים. אם בהתחלה חשבנו כיצד לספק לכוח העבודה את הכלים לעבוד מרחוק, עתה זה משתנה לצורת עבודה היברידית".

בכירי Dell בארץ ובעולם אינם מסתפקים רק בדיבורים על רוח התקופה, אלא אימצו מהר מאוד, באופן גורף ובהצלחה יתרה את מודל העבודה ההיברידית החדשה ואפשרו לעובדי החברה לעבוד מכל מקום. ״הנגשנו להם את הטכנולוגיה שתאפשר זאת ואני מאמין שהרוב המוחלט של החברות היום מחפשות את אותו מודל עבודה״, אומר הגרטי.

לשם כך, התאימה Dell, המעסיקה עשרות אלפי עובדים ברחבי העולם, תוך זמן קצר את משרדיה הרבים לשיתופיים יותר – כאלו המעודדים אינטראקציה חברתית ומקצועית. ״כשאני הולך לעבודה, במטה החדש שלנו פה בדבלין, אני עושה זאת על מנת לפגוש אנשים, לשתף פעולה ולחלוק איתם תובנות ורעיונות״, מתאר הגרטי את הלך הרוח בחברה החדשנית. ״הימים שבהם אנשים הגיעו לעבודה והתיישבו לבדם בתא קטן מול מחשב חלפו מן העולם".

הגרטי מדגיש שתי עובדות חשובות במהפכה התעשייתית החדשה. הראשונה היא חשיבותה של הטכנולוגיה ככלי למימוש סביבת העבודה; והשנייה – לא פחות חשובה – התאמת סביבת העבודה על פי צרכיהם של כל עובד ועובדת לעבודה מכל מקום – דבר המתאפשר בזכות הכלים הטכנולוגיים החדישים שעומדים לרשות העובדים, ומעודדים יצירתיות ופרודוקטיביות.

טכנולוגיה בשירות העולם

מגפת הקורונה אמנם הגיחה בהפתעה והכניסה לחץ רב לסקטורים שלמים וכלכלות רבות בעולם, אך הטכנולוגיה הייתה דרוכה וסייעה לכולנו לעמוד בחזרה על הרגליים. "לטכנולוגיה תפקיד קריטי בתקופת הקורונה. בגל הראשון סוחרים שלא הייתה להם אפשרות ל־E Commerce נשארו מחוץ למסחר. כך גם כל שאר החברות הבינו, שעל מנת לאפשר לכוח העבודה לעבוד, ועל מנת לשמר את הפעילות או לבנות דרכים חדשות לרווח – דרושה טכנולוגיה", מדגיש הגרטי.

"בעוד שלפני הקורונה שאלת הטכנולוגיה הייתה עולה כאשר ה־CIO היה מבקש תקציב או כאשר הייתה תקלה במערכות העבודה, עתה קיימת הבנה שטכנולוגיה הינה חלק מהותי בבניית האסטרטגיה העסקית".

כחברת ענק מובילה בפן הטכנולוגי, כך גם Dell Technologies שמה דגש רב בנושא האחריות התאגידית – מהאחריות לעולם ירוק יותר ועד האחריות להוביל את התעשייה לגיוון והכלה תעסוקתית.

גם בנושא הזה, Dell איננה מסתפקת רק בדיבורים, נציגיה השתתפו בוועידות אקלים שונות. כך גם הגרטי השתתף מרחוק בוועידת האקלים בניו יורק. כמו כן, החברה פועלת כדרך קבע ובשקיפות לעמוד ביעדים אליהם התחייבה עד שנת 2030 עבור עתיד ירוק ומגוון יותר ומודדת את ההתקדמות שלה בנושא באופן תמידי.

"עד 2030 100% מהאריזות שלנו יהיו מחומרים ממוחזרים ו־50% מהחומרה שלנו תהיה מחומרים מתחדשים או ממוחזרים. כמו כן, עבור כל מוצר שנעביר ללקוח או לעסק, נשתמש מחדש או נמחזר מוצר שווה ערך", מסביר הגרטי. "על אף שחברות הטכנולוגיה בעולם אחראיות ל־2% מפליטת גזי החממה בלבד – נתון שצריכים להפחית – יש לנו אחריות לפעול להפחתת 98% הנוספים", מסביר הגרטי.

כמו בכל נושא ש־Dell מובילה, כך גם בנושא הקיימות – רוח המפקד היא שקובעת. "זאת האסטרטגיה שלנו, היא מובלת על ידי מייקל דל בעצמו – מנהיגות חייבת להגיע מלמעלה, והנה רק עכשיו מנכ"ל Dell ישראל ליאור פוני והצוות שלו שיתפו אותי במאמצים שהם עושים בנושא".

Dell Technologies כאמור פועלת רבות גם בנושא הגיוון התעסוקתי. "אנחנו תומכים בכל אחת ואחד שמגיע לעבודה שיהיה עצמו ומי שהוא רוצה להיות, שירגיש בנוח וכחלק מהצוות. כשקיימת תרבות ההכלה בחברה שלך, אתה מגיע לכל רחבי החברה. אנחנו גאים בכל הצוותים שלנו ורוצים לקבל לעבודה את כולם – צעירים ובוגרים, חברי הקהילה הגאה, בני מיעוטים, נשים וגברים – אנשים".


BrandVoice הוא מותג התוכן השיווקי של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן