כחצי שעה לאחר ההמראה מנתב"ג, בזמן שרוב נוסעי טיסת ישראייר לרומא כבר שקעו בשגרת הטיסה הרגילה, קרה משהו שלא מופיע באף סרטון בטיחות. המעבר הצר בין מושבי האיירבס A320 חדל לרגע מלהיות חלק מהדרך והפך למסלול תצוגת אופנה מאולתר, בגובה של כ-30 אלף רגל.
דוגמניות החלו לצעוד בין השורות ולהציג דגמים שנוצרו במיוחד לרגע הזה. הקולקציה, שעוצבה בידי המעצב ירון מינקובסקי, שאבה השראה ממדי הדיילות, מצבעי המותג ומהלוגו של ישראייר. עבור הנוסעים, הדרך לרומא – אחת מבירות האופנה הבולטות בעולם – קיבלה ממד בלתי צפוי באמצע הטיסה.

התצוגה האווירית שימשה יריית פתיחה להשקת שני קווי תעופה חדשים של ישראייר לאיטליה: בארי ובולוניה. הקווים צפויים להיפתח במאי 2026 ולהתווסף ליעדים הקיימים של החברה במדינה – רומא, ורונה, נאפולי וקטניה שבסיציליה. עם פתיחת הקווים החדשים, ישראייר תהפוך לחברה שמפעילה במקביל טיסות לשישה יעדים שונים באיטליה.
הטיסות לבארי ולבולוניה יופעלו פעמיים בשבוע, בימי שני ושישי, ומחירי הכרטיסים יחלו מ-399 דולר לאדם. עבור ישראייר, מדובר במהלך שמבקש להרחיב את הנוכחות באחד משוקי התיירות המרכזיים של החברה, תוך חיבור בין עולם התעופה לזה של מיתוג, תרבות ואופנה.
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של ישראייר, אמרה כי זו הפעם הראשונה שתצוגת אופנה ישראלית מתקיימת באוויר, במטוס ישראלי, ובשיתוף פעולה עם מעצב מקומי. "רצינו להפתיע את נוסעי הטיסה לרומא בחוויה אחרת, כזו שמשלבת יצירתיות ישראלית וחיבור לערכי המותג", הוסיפה.

גם המעצב ירון מינקובסקי התייחס לשיתוף הפעולה וציין כי עבורו מדובר בהזדמנות לקחת את האופנה הישראלית למרחב לא שגרתי. לדבריו, לאחר יותר מ-40 שנה של עשייה באופנה כחול לבן, חשוב לו להמשיך ולחזק את התעשייה המקומית.
"המעבר במטוס הפך למסלול תצוגה שממחיש עד כמה יצירתיות והתמדה יכולות לקחת את האופנה הישראלית רחוק", אמר. את הדגמים לתצוגה עיצב בהשראת הצבעוניות, הלוגו ומדי הדיילות של החברה, בפרשנות חדשה שמחברת בין שמיים, אופנה וישראליות.
לצד השקת הקווים החדשים, הודיעה ישראייר גם על חופשת שופינג בשם Shop & Store בתקופת הסיילים ברומא, במהלך החודשים ינואר ופברואר במועדים נבחרים. במסגרת ההצעה תעמיד החברה הסעה הלוך וחזור ללא עלות, מאחד מבתי המלון המרכזיים בעיר אל האאוטלט Castel Romano, המרוחק כשעה נסיעה. נוסף על כך, יוכלו נוסעי ישראייר להשאיר את חבילות הקניות בהסעה בזמן שימשיכו להסתובב ולקנות באאוטלט.



