חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo
"אנחנו מבינים באנשים, השקעות וניהול". אלי גבאי | צילום: יח"צ
"אנחנו מבינים באנשים, השקעות וניהול". אלי גבאי | צילום: יח"צ

אלי גבאי מקבוצת גבאי מספר על הכניסה אל עולם התיירות

קבוצת גבאי קיימת בשוק הנדל"ן מעל 40 שנים, והיא מהחברות הוותיקות ביותר בתחום. "כיזם, אני מקפיד לאתגר את עצמי בפרויקטים חדשים ובעשייה משמעותית", אומר אלי גבאי, בעלי קבוצת גבאי

BrandVoice

קבוצת גבאי, חברת ייזום הנדל"ן, שעיקר פעילותה בתחום המגורים, נכנסה בשנתיים אחרונות לתחום המלונאות, עם רכישה של שלושה נכסים המיועדים לפרויקטים תיירותיים. "כחלק מהאסטרטגיה של החברה, זיהינו את הפוטנציאל של עולם המלונאות בעיקר על רקע משבר הקורונה. חוזי השכירות במלונאות הם ארוכי טווח, מה שהופך אותם לנכס מניב משתלם. אין לי ספק שגיוון הנכסים מייעל את ניהול הסיכונים של החברה והביקוש הגדול לתיירות בישראל הוא המניע", אומר אלי גבאי, בעלי קבוצת גבאי.

"כיזם, אני מקפיד לאתגר את עצמי בפרויקטים חדשים ובעשייה משמעותית. אנחנו מבינים באנשים, השקעות וניהול, דבר המאפשר לנו להתפתח בתחומים נוספים, שיחזקו את איתנותנו הפיננסית ואת יציבות הקבוצה. בדומה לשיתוף הפעולה שלנו עם רשת המלונות פרימה וסלינה, ניהול המלון לעתים יוצא לאאוטסורסינג וחוסך משאבים מהיזמים, מה שמאפשר לנו לעסוק ביזמות ובנייה בלבד ומאפשר הקמה של יותר בתי מלון ברמת המאקרו. להערכתי, תחום המלונאות ימשיך לצמוח גם בשנים הבאות, משום שהוא מהווה פוטנציאל גדול עבור יזמים ומשקיעים".

על המיזמים

מלון בערד – לפני כארבעה חודשים רכשה הקבוצה קרקע בערד, בו עתיד להיפתח מלון, הכולל 118 חדרים ודירת גג. הפרויקט נמצא בשלבי שיפוץ מתקדמים.

מלון מגדל כנרת – בשנה האחרונה פתחה רשת המלונות SELINA, את מלון סלינה כנרת, אותו היא שוכרת מקבוצת גבאי, במגדל הסמוכה לכינרת. המתחם שנרכש על ידי קבוצת גבאי ב-2021, תמורת 20 מיליון שקל, כולל 104 יחידות מלונאיות, על שטח כולל של כ-5,600 מ"ר.

"תחום המלונאות ימשיך לצמוח גם בשנים הבאות" | צילום: EVOLVE MEDIA

מלון באשדוד – קבוצת גבאי ורשת מלונות פרימה, חברו עבור מיזם תיירותי משותף – הקמת מלון בן כ- 210 חדרים בחוף ימה של אשדוד, בהשקעה מעורכת של כ- 250 מיליון שקל. קבוצת גבאי, מכרה לרשת המלונות פרימה מחצית מהזכויות בקרקע המלונאית שבבעלותה וכיום שותפות שוות במיזם. הקרקע עלייה נבנתה המלון החדש, נמצאת במיקום אסטרטגי בצמוד לחוף "לידו" וכוללת שטח של כשבעה דונם ו 54 אלף מ"ר בנוי, ויועדה בעת הרכישה לשימוש מלונאי בלבד. מאז הרכישה החברה קיבלה אישור לשינוי התב"ע כדי שזו תכלול גם שטחי מגורים. הפרויקט יכלול 210 חדרים, יחד עם מתחם מגורים. המלון צפוי לכלול שטחי מסחר רבים הפונים לטיילת וכן אולמות כנסים ואירועים הצופים לחוף הים של אשדוד. 105 דירות המגורים בפרויקט הינן בנות 3,4,5 חדרים, בשני מגדלים, במחירים של כ- 35,000 שקל למ"ר.

עוד על קבוצת גבאי

קבוצת גבאי קיימת בשוק הנדל"ן מעל 40 שנים, והיא מהחברות הוותיקות ביותר בתחום. הקבוצה נוסדה על ידי שמשון גבאי שגילה פוטנציאל אדיר בשוק הנדל"ן. והעביר את שרביט הניהול אל ארבעה מילדיו.

לחברה 5 חטיבות מקצועיות מוצלחות כאשר כל אחת מהן מתמקדת בתחום אחר החל מהתחדשות עירונית ועד לשיווק ומכירות. והיא פועלת גם כיזמית וגם כזרוע ביצועית בפרויקטים. מה שלמעשה מקל מאד על הלקוחות והדיירים בגלל שאלו לא צריכים לפצל את אנשי המקצוע. הכל קיים תחת קורת גג אחת.

קבוצת גבאי דוגלת במצוינות, ובערכי משפחה מכבדים ללא דופי. ניתן לראות זאת גם ביחסי העובדים ביניהם וגם ביחסים מול הלקוחות. לקבוצה יכולות חדשניות וטכנולוגיות איכותיות המאפשרות בנייה חדשנית. חומרי גלם איכותיים, מעקבים ופיקוח למען בטיחות התושבים ועמידה בתקנים המחמירים ביותר.

לקבוצת גבאי נסיון משמעותי בהתחדשות עירונית כאשר מאחורי פרויקטים רבים ובניה ענפה בתחום. פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38/2, וכל זאת בשל העובדה שהחברה מאמינה שהתחדשות עירונית היא הבסיס למגורים איכותיים בישראל.

קבוצת גבאי דוגלת במצוינות | צילום: EVOLVE MEDIA

תוך כך, החברה משקיעה רבות בפיתוח, טכנולוגיה, חדשנות ומקפידה להתעדכן בכל שינוי בתחום. ומעבר לכך, בכל שינוי באופן כללי בתחום הנדל"ן. התפתחות, לימוד, ידע וחדשנות מובילים את החברה להעניק לכם את המוצרים הטובים ביותר. לצד איכות חיים גבוהה, ובמחירים שפויים.

הקבוצה שמקדמת באופן משמעותי מגורים במחירים איכותיים מביאה לעולם הנדל"ן בשורה. לא חייבים לשבור תכניות חיסכון או לחיות באופן קשה ברמה הכלכלית כדי לגור בבית איכותי. ותוך כך, משאירה אחריה אינספור פרויקטים איכותיים המוכיחים זאת.

קבוצת גבאי מנוהלת על ידי אלי גבאי. ובשלל התפקידים המגוונים בחברה בחמש החטיבות המקצועיות ניתן למצוא גם את שאר הילדים של שמשון גבאי. הדור הבא שממשיך את מסורת הניהול, ובהצלחה יתרה בהתאם לערכי החברה מהרגע שבו נוסדה.


BrandVoice הוא מותג התוכן השיווקי של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן