חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

i-Paid: האייפד של אפל הוא המנצח הגדול של "יום שישי השחור" בארה"ב

לאחר שמהומות "יום שישי השחור" בארה"ב שכחו, המוכרים ההמומים מתאוששים וסניפי החנויות המובילות מתנקים לאחר שנראו כמו זירת מלחמה, רשתות השיווק השונות מתחילות לסכם את יום מכירות הענק ברחבי המדינה. מעבר לרשתות השיווק עצמן אשר רושמות רווחי ענק בימים אלו, נתונים שונים מצביעים על מנצח ברור נוסף: מכשיר האייפד של ענקית הטכנולוגיה אפל.

חברת אפל עצמה לא פרסמה נתונים רשמיים אודות מכירות מכשיריה השונים, אך חברת איסוף וניתוח הנתונים InfoScout אספה לא פחות מ-90,000 חשבוניות קנייה מחנויות שונות ברחבי ארה"ב, במטרה להעריך מיהם המוצרים הנמכרים ביותר בשתיים מרשתות הענק: Target ו-וול מארט.

לאחר ניתוח חשבוניות קנייה מלמעלה מ-3,000 חנויות ברשת Target, עולה כי שלושה דגמים שונים של מכשירי האייפד – ה"אייפד אייר" 16 ג'יגה בייט, האייפד מיני, והאייפד אייר 32 ג"ב – תפסו את שלושת המקומות הראשונים ברשימת ה"מוצרים המבוקשים ברשת". שלושת מוצרים אלו יחדיו היוו 18.1% מסך הקניות בחנויות הרשת השונות ברחבי ארה"ב, ואם מוסיפים לשלושתם מוצרים נוספים של חברת אפל – מגיעים לסך של 22% מכלל מכירות הרשת ביום המכירות המיוחד.

המנצח הגדול של "יום שישי השחור" | צילום: רויטרס

גם ברשת הכל-בו הענקית וול מארט כיכב האייפד כמוצר הנמכר ביותר. לאחר ניתוח חשבוניות הן מחנויות הרשת והן מהחנות הווירטואלית, מתברר כי מכשיר האייפד-מיני ניצב בגאון בראש רשימת המוצרים הנמכרים ביותר – כשהוא מהווה 6.4% מסך הקניות ברשת, ובהפרש ניכר מהמקום השני – טלוויזיה 60 אינץ' של חברת VIZIO , אשר מהווה 2.6% ממכירות הרשת בלבד. מכשירי הטלוויזיה של חברות סמסונג (32 אינץ') ואמרסון (50 אינץ') תפסו את המקומות הרביעי והחמישי בהתאמה, ולמקום השישי הגיעה קפסולת המשחקים Xbox one של חברת מיקרוסופט.

נצחונו המובהק של מכשיר האייפד לא נראה כהצלחה מקרית: על פי הודעה רשמית של וול-מארט, בסניפי הרשת נמכרו לא פחות מ-1.4 מיליון מכשירי טאבלט שונים בין השעות 6 אחה"צ ל-10 בלילה ביום חמישי האחרון בלבד. "יום שישי השחור" המליך נסיך מובהק לשוק הקניות בארה"ב – והביא לסופ"ש שכולו זהב במשרדי חברת אפל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן