בזמן שהם מככבים בעשירייה הראשונה בטבלת ההורדות של אפליקציות התמונות בחנות של אפל, Poparazzi ומייסדיה, אלכס ואוסטן מא, כבר אמורים לגייס מימון ממשקיעי הון סיכון שיעניק לאפליקציית שיתוף התמונות החדשה שווי של כ-135 מיליון דולר, זאת ימים ספורים לאחר ההשקה.
על פי מקורות, קרן הון הסיכון Benchmark אמורה להוביל את סבב המימון החדש של פופראצי, וזאת על רקע התעניינות של קבוצת חברות צרכניות אחרות העוסקות בטכנולוגיה ששותפיהן נהרו לאחרונה לאפליקציה. סבב הגיוס צפוי להסתכם בין 15 ל-20 מיליון דולר בסך הכל.
ללא תמונות סלפי
הנחת היסוד המרכזית של האפליקציה: במקום שמשתמשים יטפחו את הפרופיל האישי שלהם ברשת החברתית ויעלו תמונות של עצמם, כפי שמתרחש באינסטגרם – באפליקציית פופראצי הם יתבקשו להעלות תמונות של חברים. כך יטופחו עמודי הפרופיל של החברים, ואלה יקבלו התראות שמישהו העלה תמונה שלהם.
לקראת ההשקה של פופראצי בחודש מאי האחרון, פתחו האחים מא את האפליקציה שלהם ל-10,000 משתמשים לצורך בדיקות בטא במשך כמה חודשים.
התחילו עם אפליקציית שמע
עוד לפני שהאחים מא השיקו את פופראצי, הם הקימו את הרשת החברתית מבוססת השמע – TTYL. האפליקציה אפשרה למשתמשים לפתוח "חדרי צ'אט קוליים", ולשוחח עם חברים שהתחברו לחדר הצ'אט הקולי באפליקציה. TTYL גייסה עד כה שני מיליון דולר, והאחים הופיעו ברשימת 30Under30 של פורבס לשנת 2020.
ובטוויסט מקרי, ההשקה וסיבוב המימון הקרוב של פופראצי מגיעים כמעט בדיוק שנה אחרי השקת Clubhouse, הרשת החברתית מבוססת האודיו שהתחרתה ב-TTYL החלוצה, שגייסה מיליונים עבור לפי הערכת שווי לפני ההשקה של כ-100 מיליון דולר. (האפליקציה מוערכת כעת על ידי אותם משקיעים בשווי של 4 מיליארד דולר).
בעוד שפופראצי זכתה להשקעה מצד אנג'לים, לפי המקורות המעורים בפרטי ההשקעה, האפליקציה כבר נהנתה מתמיכה מצד משפיעים טכנולוגיים. ריאן הובר, מייסד Product Hunt ומשקיע ב-Weekend Fund חשף בציוץ שהוא משקיע באפליקציה; משקיעת ה-Seed ב-Floodgate, אן מיורה-קו הוסיפה כי "הם עובדים על האפליקציה ולומדים אותה כבר שלוש שנים. מדהים לראות את זה עולה לאוויר", לפני שהיא מסייגת שהיא "זקנה מכדי להבין את זה".
והמשקיע כריס פייק מ-Pace Capital, הבהיר שהוא פשוט "נלהב", וזיהה שהאפליקציה "תגדיר את קיץ 21".
בקרן Benchmark סירבו להגיב לידיעה, ובחברת האם TTYL לא הגיבו לבקשות לתגובה.