Forbes Israel Logo
קניה ווסט, או Ye. צילום: wikipedia/David Shankbone
קניה ווסט, או Ye. צילום: Wikipedia/David Shankbone. שימוש לפי Creative Commons Attribution 3.0 Unported license

כך שינוי השם של קניה ווסט צפוי להפוך אותו לעשיר יותר

הראפר ומעצב האופנה המיליארדר יוכר מעתה רשמית בשם "Ye" - מהלך שיכול לחזק את המוניטין שלו ולהגדיל משמעותית את הרווחים שלו
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הראפר ומעצב האופנה המצליח קניה ווסט יוכר מעתה, באופן רשמי, בשם Ye. צעד שיחזק את המוניטין שלו – וגם צפוי להשפיע על הרווחים שלו.

ווסט הצהיר כי הוא משנה את שמו מקניה ווסט ל-Ye מסיבות אישיות, כך לפי הבקשה שהגיש לבית המשפט המחוזי בלוס אנג’לס לשינוי החוקי של שמו. הוא משתמש בכינוי Ye לאורך הקריירה בשירים, בהופעות, ברשתות החברתיות ואפילו בשיחות פרטיות, בינהן גם בשיחה שערך עם אחד מעורכי פורבס.

לאלבום האולפן שהוציא ב-2018 קרא Ye והוא אף פרסם ציוץ בטוויטר, באותה השנה, בו הצהיר כי זה שמו. למרות שנראה כי ההחלטה של ווסט לשנות את שמו נובעת מעניינים של זהות וביוטי עצמי, השינוי צפוי לשרת את האינטרסים העסקיים שלו, לפי מומחים בתעשיה ומומחים לניהול מוניטין ושיווק.

פורבס מעריך את השווי של ווסט ב-1.8 מיליארד דולר, כש-1.5 מיליארד דולר מתוכם מגיעים מאימפריית Yeezy, מותג הנעליים והאופנה שבנה בשיתוף פעולה עם אדידס וזוכה להצלחה בינלאומית אדירה. ההכנסות ממכירת נעלי Yeezy ב-2019 מוערכת ב-1.3 מיליארד דולר ו-1.7 מיליארד דולר ב-2020.

מהלך יח”צני

האם הדימיון הויזואלי בין Ye ל-Yeezy יסייע לקדם עוד יותר את המותג הנעליים? כנראה שכן, מה שיוביל לזינוק בהון של ווסט בהתאם. השם החדש של ווסט צפוי גם להשפיע על קהל צרכני המוזיקה שלו ועל דור חדש של צרכנים, באמצעות קיצור השם הוא משווק את עצמו כמו חברות, תאגידים ענקיים וסטארטאפים בצמיחה שמשנים את שמם כדי שישמע מושך יותר.

מעל הכל, שינוי השם משיג משהו שווסט תמיד אימץ לחיקו – ייצור מהלכים יח”צניים למטרות יח”צניות. שם חדש מעלה אותו לכותרות, מקדם את יציאת אלבומו החדש, דוחף את המכירות של Yeezy וסוגר מעגל עם קהל המעריצים שלו שמכיר אותו בשם Ye מתחילת הקריירה שלו.

שיתוף
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא