בגיל 28 בלבד דניאל ברק אחראי על תקציבים בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים וצוות של מעל ל-30 אנשי קריאייטיב במשרד בלוס אנג'לס של סאצ'י אנד סאצ'י (Saatchi & Saatchi) אחת מסוכנויות הפרסום הנחשבות בעולם, המחזיקה ב-130 משרדים ב-70 מדינות. הלקוח המרכזי של ברק היא טויוטה. הוא אחראי על תחום החדשנות של המותג, ובין השאר על קמפיין "Global Olympic" שנחתם עם האולימפיאדה לשמונה השנים הבאות.
כבר ב-2014 ציין פורבס ישראל את ברק, שהיה אז מנהל קריאייטיב במקאן דיגיטל, כאחד הצעירים המוכשרים והמבטיחים בתחומו בישראל. ומאז הקריירה שלו לא מפסיקה לנסוק. קצת לאחר מכן הוא עבר לארה"ב (בפעם השנייה), שם שימש כמנהל קריאייטיב בדויטש אל איי והשיק מספר קמפיינים בינלאומיים עטורי פרסים. אחד מהם היה קמפיין לפולקסווגן – הראשון בעולם שעשה שימוש בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה, כדי לאפשר לנהגים לצאת לנסיעת מבחן וירטואלית באמצעות הקול בלבד. "השתמשתי בטכנולוגיה הזו כדי לייצר משהו שיצחיק אנשים", מספר ברק על הקמפיין, שאף נכנס לאוסף הקבוע של מוזיאון המומה בניו יורק.
בתחילת 2016 בחר מגזין ביזנס אינסיידר בברק כאחד מ-30 הפרסומאים הטובים בעולם מתחת לגיל 30, ולאחרונה אף כאחד היצירתיים שבהם. ההישגים שלו לא מסתכמים כאן – לא פעם הוא מוזמן לשפוט בתחרויות נחשבות בענף ואף היה מועמד לזכייה ב"אוסקר של האינטרנט" (Webby Awards).
אך למרות כל אלו, אם תשאלו את ברק, הוא "אוהב לעשות דברים שהם לא פרסום", והפרויקטים שמרגשים אותו הם כאלו שמשתמשים בטכנולוגיות חדשות וגורמים לאנשים לחשוב על דברים בצורה אחרת. "אני רוצה לעשות דברים משמעותיים יותר עבור אנשים שצריכים עזרה או שאין להם את המשאבים שיש לי".