Forbes Israel Logo

"מערכות התשלומים שפותחו בשנים האחרונות לא רלוונטיות למחר בין עסקים"

יוני שוסטר (מימין) ובר גירון. Balance | צילום: Balance
יוני שוסטר (מימין) ובר גירון. Balance | צילום: Balance
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook
חברת BALANCE מנסה להביא גם לעולם ה-B2B את המהפכה שכבר חוללו ענקיות הסחר המקוונות ⋅ "הפלטפורמה שלנו תהיה מקום התשלום האידאלי עבור עסקים בעולם"

גיוסים: כ-31 מיליון דולר

עובדים: 44

מייסדים: בר גירון, יוני שוסטר

הקמה: 2020

משקיעים: Y Combinator, Lightspeed Ventures, Upwest Labs, Ribbit Capital, SciFi VC, Avid Ventures, Stripe


בעולם שלאחר הקורונה, בעיצומה של מהפכת הדיגיטציה הגלובלית, גם תעשיות המסחר המסורתיות ביותר עברו אל המרחב הדיגיטלי – ואלה יוצרות שוק מסחר אלקטרוני אדיר שצפוי רק לצמוח. על פי ההערכות שוק המסחר האלקטרוני B2B העולמי נאמד בשנת 2021 בכ־8.5 טריליון דולר 2021 והוא צפוי לגדול להיקף של קרוב ל־19 טריליון דולר עד 2027 – גידול שנתי של יותר מ־14% בשנה.

אבל עד לאחרונה עסקים שקונים מעסקים אחרים התנהלו ברובם במרחב הלא מקוון. גם כעת, לאחר שאותם עסקים עברו לסחור באינטרנט, רוב התשלומים בין הספקים של אותן חברות עדיין מתבצעים בשיטות הישנות כמו תשלום בכרטיסי אשראי. במילים אחרות, הם לא נהנים ממכלול שלם ומקיף של שירותים ואפשרויות שמספק עולם האי־קומרס – המוכוון כיום בעיקר לצרכנים (B2C).

״עבור עסקים שמנסים למכור לעסקים באינטרנט, זה אומר שכל מערכות התשלומים שפותחו במהלך 10־20 השנים האחרונות אינן רלוונטיות כיום ולא עונות עוד על הצרכים של הקונים שלהם", אומר בר גירון, מנכ"ל ומייסד Balance, "ואם אתה לא יכול לקבל תשלומים באינטרנט, אתה לא יכול לגדול באינטרנט", הוא פוסק.

כאן נכנסת Balance לתמונה ומאפשרת למוכרי B2B לקבל את כל שיטות התשלום המגוונות בפשטות וביעילות. סוחרים אלה ואתרי מסחר שפועלים באותה זירה המפגישה עסקים מול עסקים, יכולים כעת לחוות את אותה צמיחה שפלטפורמות מסחר צרכניות כמו Amazon או Shopify למשל נהנו ממנה במהלך העשור האחרון.

באמצעות פלטפורמה התשלומים המיוחדת שפיתחו גירון ויוני שוסטר (סמנכ״ל הטכנולוגיות הראשי) כדי לענות בדיוק על הצרכים האלה. Balance מספקת כיום לעסקים גמישות גבוהה בבחירה בשימוש באמצעי התשלום המועדף עליהם – אם אלה המחאות, תשלומי אשראי או העברות בנקאיות, כשבנוסף מספקת אפשרויות מימון שונות ומאפשרת גמישות באופי ובתזמון התשלום המועדף על העסקים.

״המשימה של Balance היא לקדם את הסחר העולמי המקוון על ידי הפיכתה של הפלטפורמה למקום התשלום האידיאלי עבור עסקים ברחבי העולם. כספק תשלומים, ההצלחה שלנו היא הצלחת הלקוח שלנו, ולכן המטרה האמיתית שלנו היא לעזור לסוחרים לצמוח מהר יותר", מסביר גירון. "בסופו של דבר, התפקיד הוא להניע אותם – גם להסיר את מטרד התשלום מעומס העבודה שלהם וגם ליצור חווית רכישה חלקה ומהירה עבור הקונים שלהם״.

שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

כתבות נוספות