מאז מונתה בדצמבר 2020 לעמוד בראש חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל, הטמיעה תמר יסעור תהליכי חדשנות והובילה שינויים משמעותיים בצוות ההנהלה, אשר סייעו לקבוצה הוותיקה להציג ביצועי שיא. את 2021 סיימה החברה עם גידול במספר כרטיסי האשראי ל־4.28 מיליון, גידול של 12% בהכנסות השנתיות לכ־2.3 מיליארד שקל ושיא במחזור העסקאות בכרטיסי אשראי שטיפס לכ־186 מיליארד שקל.
בתפקידה הקודם כמנכ"לית לאומי קארד הייתה יסעור אחראית על הקמתו של PEPPER, הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל והובילה תהליכי חדשנות בבנק לאומי גם כראש חטיבת הבנקאות. המירוץ לצמרת של אשת השיווק לשעבר, שהתקדמה בתוך שנים ספורות בבנק לאומי והתברגה אל התפקידים הבכירים ביותר, נחשבת בתעשייה הבנקאות והפיננסיים כחריגה – כאשר טרם הצטרפותה ללאומי ניהלה את משרד הפרסום פוגל־אוגילבי.