"יש פער עצום בין היכולת שלנו לחוות חוויות ובין הדרך שאנחנו מספרים אותן" אומר אסף גזית, כשהוא מנסה להסביר את החלל שהפלטפורמה שהקים צריכה למלא. “אני יכול לנסוע לטייל בצפון, לראות שלג ונוף מדהים, אבל כשאחזור למרכז ואספר לחברים, הם לא יוכלו באמת להזדהות עם החוויות שחוויתי שם – גם אם אראה להם תמונות או סרטונים".
Edge Gaming, שהוקמה לפני קצת יותר משנה, מאפשרת לגיימרים לקחת מקטע ממשחק מחשב ששיחקו ולשתף אותו, בלחיצת כפתור, ברשת החברתית של אדג'. העוקבים אחרי אותם גיימרים לא רק יכולים לצפות במהלך, אלא ממש לחוות את אותה חוויה ולשחק במקומם. “תדמיינו פוסט ברשת חברתית, רק שאצלנו ממש אפשר להיכנס לפוסט הזה ובתוכו לשחק שוב את אותו המקטע", מנסה גזית להסביר בפשטות.
הטכנולוגיה שיצרה החברה נמצאת בימים אלה בתהליך רישום פטנט, ויודעת להתלבש על כל מנוע משחק. כל חברה לפיתוח משחקי מחשב יכולה לאפשר במשחק שלה אינטגרציה עם הטכנולוגיה. נכון לעכשיו נמצא המוצר בשלבי בטא, משתמשים בו אלפים רבים והוא מופץ למשפיענים, קהילות ומועדוני גיימינג. בקרוב, מבטיח גזית, יהפכו למסחריים.
כבר מגיל 10 הוא זוכר את עצמו משחק בקונסולות כמו נינטנדו, אבל נמשך לבנייה של דברים מעבר למשחק, כשהיזמות תמיד קיננה בו. בעקבות אחיו הגדול ומי שהיום שותפו לעסק וסמנכ"ל התפעול, עמרי, הוא בחר בשירות צבאי קרבי כקצין. הטכנולוגיה פגשה אותו אחרי הצבא, כשבחר ללמוד מדעי המחשב ויזמות באוניברסיטת רייכמן שבהרצליה.
כיום עובדים בחברה 25 עובדים, ממגוון מקצועות טכנולוגיים בעיקר, שיושבים במגדל ספיר ברמת גן. בקרוב, הם מבטיחים, תוקם שלוחה של החברה בארה"ב. כמצופה, כולם אוהבים לשחק – והרבה: “בסוף כל יום אנחנו בפלייסטיישן או מתחרים בפלטפורמה שלנו. לפעמים זה גם זולג לסופ"שים".
חברת משחקי הרשת פלייטיקה הובילה השקעה של 10 מיליון דולר ב־Edge Gaming במסגרת סבב ה־Seed שנסגר בחודש ספטמבר. קודם לכן גייסה החברה עוד 2 מיליון דולר בסבב ה־Pre Seed, וכעת מסתכלת החברה קדימה לכיוון הסבבים הבאים. “אני מאמין שלחברה שלנו יש את הפוטנציאל להיות חברה גדולה, וששמה יתנוסס לצד חברות כמו סנאפ, טיקטוק, פייסבוק ועוד", אומר גזית.