את בר זומר מכירים מעמוד האינסטגרם המצליח שלה, שכולל יותר מ־700 אלף עוקבים נאמנים, ובימים אלה היא מככבת גם ב"רוקדים עם כוכבים". אבל לבר חשוב להוכיח שהיא לא רק פנים יפות, ובשנת 2020, עם פריצתה של מגפת הקורונה, פתחה את עסק האיפור "ברביז", שלדבריה מגלגל כיום מיליוני שקלים בשנה.
"מאז שהייתי קטנה היו לי חלומות ותמיד ניסיתי להגשים אותם", מספרת זומר. כשברקע קריירת דוגמנות מצליחה, היא החליטה להיכנס גם לעולם העסקים ולשלב בין שני העולמות. היא מספרת כי בזמן שרבים מבני גילה מחליטים להשקיע את החסכונות שלהם בקניית דירה, היא החליטה להשקיע אותם בעסק שלה.
"צריך הרבה אומץ לכך, במיוחד אם זה בגיל צעיר, כי מדובר בהשקעה כלכלית מאוד גדולה. השקעתי הרבה מחשבה אם לעשות את זה ולבסוף החלטתי שכן. הייתה לי אמונה שזה יצליח אבל לא תיארתי עד כמה", היא מסבירה.
את הפרסום והאהדה להם זכתה היא ממנפת לטובת קידום העסק שלה, ומשמשת גם כפנים של המותג וגם כאחראית על השיווק, שמתבצע בעיקר דרך האינסטגרם.
כשהחליטה לצאת לדרך עם העסק החדש, בחרה לעשות זאת באופן שקול והשיקה את המותג עם מוצר אחד הכולל שני גוונים בלבד. כיום היא מציעה תשעה מוצרים, ובקנה עוד מוצרים רבים שיושקו בעתיד. מהלך משמעותי שייצא לדרך בקרוב אמור להכניס עוד רווחים רבים לחברה – מכירת המוצרים שלה ברשת סופר־פארם.
כיום, משמשת זומר כפרזנטורית של תכשיטי מגנוליה, iPanema וחלק מנבחרת המשפיענים של סמסונג. בנוסף, משמשת כשגרירה של BOSS ו-Alo Yoga בישראל.
בעתיד מתכננת בר להמשיך לקדם את מעמדה כדוגמנית מובילה ולהיות פרזנטורית של חברות מובילות. היא גם פונה לתחום המשחק, ובקרוב נראה אותה בתפקיד משחק ראשון בסרט – "לרוץ על החול".