כשמשבר הקורונה פרץ והביא לקריסה של ענף הכנסים והאירועים הוא איים להטביע גם את עומר זיגדון ואת חברת המדיה שהקים Zigdon Enterprises. סיקור אירועים פומביים היה חלק מסל המוצרים שהחברה – המתמחה בווידאו, שידורים ובניית מועדוני לקוחות – הציעה.
אבל המשבר היה גם הזדמנות, וזיגדון לא החמיץ אותה כדי להפוך את הכנסים ההיברידיים־וירטואליים למנוע הצמיחה של החברה. זה בא לידי ביטוי בעיקר ביכולת של החברה לפשט ולייעל הפקות מורכבות ולהציע ליין של מוצרים היברידיים, מקמפיינים פוליטיים בארץ ועד לאירועי ענק בארה"ב.
זיגדון נולד בירושלים וגדל ברמת השרון. הוא שירת כקצין ביחידת 8200, אבל בניגוד לחבריו העדיף לא להפנות את כישורי היזמות שלו להייטק. "המשיכה הטבעית תמיד הייתה לקולנוע ולטלוויזיה", הוא אומר.
"מה שהיה ברירת מחדל הפך להיות הזדמנות ליצירת זירות חדשות. הבאנו טאלנטים מקצועיים מכל התחומים, שעד הקורונה לא עבדו עם המגזר העסקי, ובמקביל סיפקנו ללקוחות חלופות שידור שלא נופלות בערך ובביצוע שלהם מרף הכנסים אליו היו רגילים לפני הקורונה".
המחזור השנתי של תחום הכנסים ההיברידיים בחברה הגיע ב־2021 למיליוני שקלים וצבר ההזמנות ל־2022 הוכפל. בין לקוחותיה של Zigdon Enterprises נמנים עיריות תל אביב וגבעתיים, התזמורת הפילהרמונית, חברת התחבורה הציבורית דן, חברות בורסאיות כמו סולאראדג', NOVA ועוד.
"בשנתיים האחרונות נוצר קשר עמוק עם אולפני הרצליה, כשאת רוב הכנסים הווירטואליים שלנו בחרתי לעשות איתם", מספר זיגדון. "גיליתי דרג ניהולי שלא פוחד מאתגרים וצוות מקצועי".
החיבור בין השניים תורגם באחרונה לשיתוף פעולה עסקי בין שתי החברות והקמתו של מיזם ייעודי בין אולפני הרצליה ל־Zigdon Enterprises. "נוכח ביקושים הולכים וגדלים, בימים אלה אנו מנהלים משא ומתן עם מספר גופים בארץ ובעולם – במטרה לרכוש חברות בת נוספות לקבוצה", מבטיח זיגדון.