את נבחרי רשימת פורבס תמיד מעניין לשאול איך הספיקו הרבה כל כך בזמן קצר. לרז הרצברג, שכבר בגיל 30 משמשת כראש מחלקת מוצר ב־Wiz, יש תשובה ייחודית: "כמעט כל תפקיד או משימה שלקחתי על עצמי גרמו לי לתחושת בטן שאני לא מספיק טובה ושאין לי מושג איך לעשות אותם.
בכל זאת החלטתי לקחת אותם ולנסות. המנהלת הראשונה שלי בגוגל (שם עבדתי במהלך הלימודים) תמיד אמרה לי 'את צריכה לפרגן לעצמך את ההזדמנות להיכשל', וזה עד היום מלווה אותי בהרבה החלטות".
Wiz עוזרת לחברות להגן על סביבת הענן שלהן באמצעות ניתוח מעמיק של הסביבה והמשאבים שרצים בה. בצוות שהיא מובילה מועסקים ארבעה מנהלי מוצר, וסדר היום של הרצברג כולל עבודה צמודה עם הלקוחות, עם צוותי הפיתוח ומשימות של ניתוח השוק. "כמו בסטארט־אפ קטן", היא אומרת, "זה כולל גם עוד מגוון רחב של דברים. כל מה שצריך ויכול לעזור לחברה".
ו־Wiz היא לא עוד סטארט־אפ קטן. מדובר בחברה שהפכה ליוניקורן בזמן הקצר ביותר. הרצברג מנסה להסביר את הסיבות, ולצד הטיימינג המוצלח בו הושקה החברה, היא תולה את ההצלחה בכוח האדם: "גם המייסדים וגם אנשי הפיתוח הם צוות שבאמת מרגש וזו זכות להיות חלק ממנו. כשצוות כזה עובד ביחד בכל הכוח – קשה לדמיין את זה לא מצליח".
לאחר ששילבה לימודים לתואר במדעי המחשב באוניברסיטה העברית יחד עם לימודי עיצוב בבצלאל, היא הגיעה למיקרוסופט. שם עבדה כמנהלת מוצר והייתה שותפה לפיתוח אחד ממוצרי האבטחה המובילים של מיקרוסופט בענן. במקביל לתפקידיה במיקרוסופט היא הרגישה שחסרה בתעשייה הכשרה למנהלי מוצר בתחילת דרכם, ויזמה והקימה את תוכנית המצוינות הראשונה מסוגה בישראל לאנשי פרודקט מתחילים.