"מוזיקה תמיד הייתה חלום הילדות שלי, אבל הייתי חסרת ביטחון בגלל השפה. כשהבנתי שיש לי קהל עוקבים שמכיל ומחבק אותי, הצלחתי לעשות את הצעד", נזכרת אנה זק. השיר "מי זאת", שהוציאה בשנה שעברה, הגיע למקום הראשון במצעד השבועי של גלגל"צ והשיג לה קמפיין המוערך בשווי של מיליון שקל עם חברת הסלולר וויקום.
אנה עלתה מרוסיה עם הוריה בגיל 10, ומספרת שבתוך שנה וחצי כבר דיברה עברית שוטפת. היא החלה להתפרסם כבר בגיל 14, כשהופיעה בריאליטי ערוץ הילדים "הבנים והבנות". היום יש לה חמישה מיליון עוקבים בטיקטוק, יותר מ־ 1.4 מיליון באינסטגרם, ופרסמה מותגים כמו עדיקה, Twentyfourseven , סקארה (איתם הוציאה קולקציית איפור משותפת), אדידס, אורבניקה ועוד.
בגיל 16 החלה את הקריירה המוזיקלית שלה, כשהשתתפה בדוקו־ריאליטי "להיות זמרת" בערוץ 24, במסגרתו הוציאה את הסינגל הראשון שלה. במקביל השתתפה בשני סרטים ישראליים, בפסטיגל ושיחקה בסדרות "זיגי", "הכוכב של קים ואנה" ו"לעוף על אנה", שנכתבה בהשראת סיפור חייה.
"לך לישון" היה השיר הראשון שלה שנכנס לפלייליסט של גלגל"צ, והיווה פריצת דרך משמעותית בקריירה שלה. "זו הגשמת חלום יומיומית, וזה מה שממלא אותי ועושה אותי מאושרת. לדעת שאני עושה את מה שאני אוהבת, ושיש לי את היכולת לגעת באנשים. אני מתכננת לנסות את מזלי מעבר לים, לעשות מוזיקה ברחבי העולם ולעבוד עם אומנים ויוצרים שאני מעריצה".