כשחושבים על רכבות, לא מקשרים מיד את הנושא למתקפות סייבר. אך רועי און מסביר שהשניים קשורים באופן הדוק: "רכבות ותשתיות קריטיות מותקפות, וזה כבר הוכח לאורך מגפת הקורונה. מפעילי התשתיות הללו צריכים שיהיו להם את הכלים האולטימטיביים כדי להתמודד עם זה".
וזה בדיוק מה שהמוצר של Cervello עושה. הוא ממפה את מגוון הרכיבים שמרכיבים את רשתות הרכבת, לדוגמה, מזהה את חולשות התוכנה שלהם ומסייע לנהל סיכונים ברמה התפעולית. "הבשורה שאנחנו מביאים היא היכולת להשליך איומי סייבר, אבטחה ובטיחות מכל מיני היבטים על רציפות תפעולית. אנחנו לא מסתכלים על ההיבטים של האבטחה נטו. השבתה של רשת רכבות בארה"ב למשך יום אחד עולה מיליון דולר. המשכיות היא ערך מרכזי בטכנולוגיה שלנו".
בקיץ 2019 ייסד און את החברה יחד עם נדב אבידן (סמנכ"ל התפעול) ושקד קפצן (סמנכ"ל הטכנולוגיות) אחרי שנפגשו בתוכנית ZELL ליזמות של אוניברסיטת רייכמן. "שלושתנו אנשים שמתרגשים מאתגרים שקשה להשיג אותם. אהבנו לחקור תחומים שהם Blue Ocean, הגענו מרקעים שונים, אך בכולם עסקנו באבטחה. ניסינו להבין לאן העולם הולך – ביניהם תחבורה חכמה. הבנו שתעשיות מסוימות חייבות לספק המשכיות".
החברה החלה למכור את המוצר לפני כשנה, והוא מותקן על תשתיות רכבות בסינגפור, בשווייץ, באוסטריה ובארה"ב. עד כה גייסה החברה 18 מיליון דולר בשני סבבים, כשאת ההשקעות הובילו הקרנות Awz Ventures ,North First Ventures ושיכון ובינוי. "אנחנו השקעת הסייבר היחידה שלהם בתחום התשתיות", אומר און. 35 עובדים מועסקים במשרדי החברה בתל אביב, באירופה ובארה"ב.
אך למרות שאביו יזם הייטק ותיק, אליו הצטרף און לא פעם לפגישות עבודה, הוא כמעט ובחר במסלול חיים אחר. עד הצבא היה ספורטאי מצטיין, והשתייך לנבחרת ישראל לצעירים בכדור מים. "היצירתיות והתחרותיות גרמו לי לפרוץ גבולות, ולעשות דברים שהם לא סטנדרטים. אני מאחל לעצמי שסרבלו תהפוך למובילה בתעשייה, ותייצר קטגוריה של תובנות תפעוליות לארגונים שלא מפחדים מפגיעות סייבר".