חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

כך מאבטחת אדפטיב שילד הישראלית את סביבת ה-SaaS שלכם באופן ייחודי

מאור בין ויונתן שלומוב, מייסדי אדפטיב שילד. צילום: לולי עזרא ורועי מזרחי
מאור בין ויונתן שלומוב, מייסדי אדפטיב שילד. צילום: לולי עזרא ורועי מזרחי
אדפטיב שילד (Adaptive Shield), שזכתה לאחרונה בתואר הנחשק Cool Vendor של גרטנר לשנת 2022, מציעה פתרון אבטחה מקיף לשמירה על סביבת ענן מאובטחת עבור כל אפליקציות הענן השונות - ובכך מאפשרת רציפות עסקית

השימוש באפליקציות ענן (SaaS) גדל משמעותית בשנים האחרונות, ואיתו גדלה ההזדמנות עבור תוקפים לנצל לרעה פרצות אבטחה. מחקר שפורסם לאחרונה מראה כי 63% מהארגונים חוו תקרית אבטחה בשל טעות בהגדרות התצורה (קונפיגורציות) של אפליקציות ענן, כמו Microsoft 365, Salesforce, Slack ועוד.

הציפיות מצוותי אבטחת המידע בארגון הולכות וגוברות, ולעיתים הופכות ללא ריאליות. חוסר ה״ויזאביליות״ של הגדרות התצורה השונות באפליקציות ה-SaaS עבור אלפי משתמשים על פני עשרות, אם לא מאות, אפליקציות היא בעיה משמעותית המהווה גורם מרכזי לפרצות אבטחה. הדרישה לתפעל ולנטר באופן ידני את הגדרות התצורה השונות היא משימה בלתי אפשרית.

אדפטיב שילד (Adaptive Shield), שזכתה לאחרונה בתואר הנחשק Cool Vendor של גרטנר לשנת 2022, מציעה פתרון אבטחה מקיף לשמירה על סביבת ענן מאובטחת עבור כל אפליקציות הענן השונות. הקטגוריה (SSPM – SaaS Security Posture Management) נחשבת לאחת מקטגוריות הסייבר החשובות ביותר לשמירה על רציפות עסקית, כפי שקבע גרטנר לפני מספר חודשים במאמר – 4 הטכנולוגיות שהן ״חובה״ מתוך דוח גרטנר לאבטחת ענן של 2021.

רציפות עסקית

הפתרון שאדפטיב שילד מספקת ללקוחותיה מקנה שליטה והגנה מלאה על כל אפליקציות הענן הקריטיות של הארגון וכך מאפשר את רציפותו העסקית. המערכת מציגה ומתריעה למשתמשי המערכת על כל טעות בהגדרות התצורה וחריגה מרגולציות וסטנדרטים שונים בתעשיה, מעריכה את חומרתן, ומתקנת את התצורות באופן אוטומטי. המערכת מנטרת באופן אוטומטי ומתמשך כל אפליקציית SaaS, את כל משתמשיה ואת דירוג הסיכון של עמדת הקצה ממנה ניגשים לאפליקציה. בניגוד למוצרים אחרים בעולמות אבטחת מידע בענן, פתרון זה מונע תקלות או אירועי אבטחה לפני שאלה מתרחשים.

אדפטיב שילד הוקמה בשנת 2019 על ידי מאור בין (מנכ״ל), ויונתן שלומוב (סמנכ״ל טכנולוגיות), וגייסה עד היום 34 מיליון דולר בהובלת קרן אינסייט (Insight Partners), אוקטה (NASDAQ:OKTA), וקרן ההשקעות של ורטקס ישראל (Vertex Ventures Israel) שהשתתפו בסבב ההשקעה האחרון והובילו את סבב ה-Seed. בין לקוחותיה נמנות חברות Fortune 100 רבות שמגינות באמצעות הטכנולוגיה של Adaptive Shield על מערכות ה-SaaS שלהן.


BrandVoice הוא מותג התוכן השיווקי של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

כתבות נוספות

דילוג לתוכן