Forbes Israel Logo

"הטכנולוגיה של ארמטיק מאפשרת לארגון לנהל את אבטחת תשתיות הענן אוטומטית ובמקום אחד"

מייסדי ארמטיק. צילום: בן יצחקי
מערכת ההגנה המתקדמת של ארמטיק מאפשרת מיפוי כולל וניטור אוטומטי של כלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים בארגון, המפוזרים על פני פלטפורמות ענן מרובות. בכך, מסייעת החברה להקטין משמעותית את הסיכון לאובדן מידע ארגוני רגיש ופריצות מסוגים שונים, לרבות דיווח על דרישות רגולטוריות משתנות

שם החברה: ארמטיק (.Ermetic Ltd)
מייסדים: שי מורג, אריק גומנובסקי, סיוון קריגסמן ומיכאל דולינסקי
שנת הקמה: 2019
גיוסים: 100 מיליון דולר
מס' עובדים: 150

מטבע הדברים ורגישות הנושא, סטארט-אפים ותאגידי ענק מעדיפים שלא לדבר על איומי הסייבר הרבים שבפניהם הם ניצבים. בעבר, מערכות מחשוב ותקשורת הסתמכו על שכבת ההגנה שסבבה אותן וחייבה האקרים ופושעי סייבר להגיע פיזית עד ליעד התקיפה. כיום, תמונת המצב מורכבת הרבה יותר, משום שלצד היתרונות הברורים של מערכות ענן, הן מקלות על עבודת ההאקרים שיכולים להשיג גישה לנתוני מערכת רגישים באמצעות התקפה על הזהויות הדיגיטליות של המשתמשים. מעבר לכך, הנחת העבודה היא שההתקפה הבאה על כל תשתית ענן מחכה מעבר לפינה. מוגנת ככל שתהיה' מערכת הענן אינה חסינה באופן מוחלט ותלויה בגורם האנושי, ולכן כל חברה חייבת להיות מוכנה וערוכה למנוע מתוקפי סייבר לנצל את הפרצה כדי לפגוע בה ובמשתמשים.

ארמטיק מפתחת פלטפורמה לזיהוי איומי סייבר בסביבות ענן ב-AWS, Azure ו-GCP. מערכת ההגנה המתקדמת של החברה מאפשרת מיפוי כולל וניטור אוטומטי של כלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים בארגון, המפוזרים על פני פלטפורמות ענן מרובות, תעדוף וניהול סיכונים, זיהוי פעולות חריגות ותיקון אוטומטי של קונפיגורציות לא תקינות שחושפות את הארגון להתקפות סייבר. הבנה עמוקה של כל אלה מסייעת לארגונים להקטין משמעותית את הסיכון לאובדן מידע ארגוני רגיש ופריצות מסוגים שונים, לרבות דיווח על דרישות רגולטוריות משתנות.

צמיחה מואצת

הפלטפורמה בונה תמונת מצב עדכנית של סביבת הענן הארגונית ובכך מאפשרת למזער אקטיבית ובאופן שוטף את משטח התקיפה הפוטנציאלי. באמצעות זיהוי אוטומטי של כלל זהויות המשתמשים והיישומים בענן, ניתוח מדיניות מתן הגישה לנכסים בענן והרשאות של כל הגורמים – ארמטיק מאפשרת לסגור פרצות בצורה משמעותית. הפתרון הייחודי של החברה מאפשר זיהוי מיידי של ההרשאות שניתן וצריך לבטל, בניית מדיניות לטיפול ותיקון סיכונים הנובעים מעודף הרשאות, ניתוח פעילות שוטפת והתראה על ניסיונות לגניבת מידע או שינוי הרשאות לא תקין. כמו כן, המערכת ממליצה ומיישמת שינויי הרשאות בפועל בצורה אוטומטית עבור צוותי DevOps, במקום שאלו יצטרכו לטפל במאות או אלפי קונפיגורציות שונות.

ארמטיק נוסדה ב-2019 על ידי ארבעה יזמים סדרתיים: שי מורג, מנכ"ל (מייסד ומנכ"ל Secdo שנרכשה על ידי פאלו אלטו); סיון קריגסמן, סמנכ"לית מוצר; מיכאל דולינסקי, סמנכ"ל טכנולוגיות (ממייסדי Aorato, שנרכשה על ידי Microsoft); ואריק גומנובסקי, סמנכ"ל העסקים (ממייסדי Sygnia שנרכשה על ידי Temasek).

בארמטיק מועסקים כיום כ-150 עובדים ובכוונת החברה לגייס עד סוף השנה עשרות עובדים נוספים לכל החטיבות במשרדים ברחבי העולם. על אף קשיי הגיוס הידועים בתעשייה, מחלקת הפיתוח שפועלת ממטה החברה בתל אביב חווה צמיחה מואצת בשנה האחרונה ואף מתוכננת להכפיל את גודלה כדי לתמוך בהתרחבות המוצר. בהתאם, מתחילת 2022 רשמה החברה עלייה משמעותית של 800% בהכנסות לצד גידול מרשים של פי 6 במספר הלקוחות. בשנה הקרובה תנופת הצמיחה האדירה צפויה להמשיך עם כניסה לשווקים חדשים וחיזוק פעילות המכירות והשיווק בארה"ב, אירופה, המזה"ת, אפריקה ואסיה פסיפיק.

הפחתת חשיפה ומזעור הנזק

לדברי אריק גומנובסקי, סמנכ״ל עסקים בחברה, ״ארגונים רבים מחזיקים נכסים יקרי ערך בענן, אך בשל המורכבות הגדולה בניהול סביבות אלה, הם מתקשים מאוד לנהל אותן וקל וחומר לזהות ולתקן בעיות שעלולות לסכן אותם בזמן אמת. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לארגונים לנהל את אבטחת שלל תשתיות הענן, כולל נכסים וישויות דיגיטליות בצורה אוטומטית ובמקום אחד. המערך ההגנתי שלנו משלב יכולות של הפחתה משמעותית של החשיפה לתקיפה עם מזעור הנזק במקרה תקיפה על ידי הקטנת גישה מיותרת והרשאות עודפות, וכן בעזרת זיהוי חריגות ואנומליות תוך התאמה לדרישות משתנות של רגולציה". 

"מגוון האפשרויות העומדות בפני אנשים מוכשרים היום הינו עצום, אבל ארמטיק היא חברה שמביאה איתה משהו אחר, ייחודי, ערך שהוא מעבר לתפקיד מעניין", אומרת ליאת דביר, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. "השילוב שבין אתגר אישי ומקצועי והיכולת לבנות קריירה בארגון צומח, לצד אנשים שיוצרים ומעצבים יחד תרבות ארגונית של אנשים ולמען אנשים, יוצר משהו אותנטי ואמיתי בנוף ההייטק של היום. האתגר הטכנולוגי, הדחיפה התמידית ליצירתיות והחדשנות הם רק הדובדבן שבקצפת".


BrandVoice הוא מותג התוכן השיווקי של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

כתבות נוספות