כשהייתה בת 12 נרשמה אפרת רפופורט לחוג יפנית, ובכלל, נדמה שיש לה תפיסה לשפות. במקביל ליפנית היא דוברת עברית, אנגלית, מסוגלת לנהל שיחות בסינית וביוונית ומתכננת ללמוד קוריאנית, טורקית וערבית.
מאז הילדות היא מתעניינת באופן שבו זנים קדומים תקשרו ביניהם, וזה אולי מה שגרם לה להקים ב־2017, יחד עם שלושה שותפים, את Bonobo.AI – סטארט־אפ שמנתח שיחות עם לקוחות ומעניק לחברות תובנות. בשל הישגיה בגיל צעיר נבחרה באותה השנה לרשימת 30Under30 של פורבס ישראל.
אבל ההצלחה לא תמה, וכשנתיים וחצי לאחר תחילת פעילותו נרכש הסטארט־אפ על ידי ענקית מערכות ניהול הלקוחות Salesforce תמורת עשרות מיליוני דולרים. לסיילספורס, ששווה יותר מ־215 מיליארד דולר, שלושה מרכזים בישראל: בפתח תקווה, בתל אביב ובנצרת, ומועסקים בהם כ־750 עובדים. החל מפברואר 2022 משמשת רפופורט מנכ"לית מרכז המחקר והפיתוח של סיילספורס ישראל.
והיפנית, היא ממשיכה להשפיע על אפרת. בשעות הפנאי היא כותבת שירים ומפיקה אותם, ובתקופת הקורונה הוציאה את אלבום הבכורה שלה תחת שם הבמה "מיזו" – מים ביפנית. לאחרונה החליטה להוציא שירים גם בשמה האמיתי, הם נשלחו לרדיו וניתן להאזין להם גם באפליקציות הסטרימינג.