חברת האופנה המהירה הסינית גייסה בין מיליארד דולר ל-2 מיליארד דולר בסבב גיוס חדש, בצעד שהעניק ל-SHEIN שווי של 100 מיליארד דולר, כך לפי הדיווחים של "הוול סטריט ג'ורנל". חברת ג'נרל אטלנטיק, יחד עם Sequoia Capital China ו-Tiger Global Management השתתפו בסבב הגיוס אחרון.
המודל המהיר של החברה הפך אותה לפופולרית במיוחד בקרב קונים צעירים מסביב לעולם: SHEIN מוכרת מגוון רחב של בגדים ומוצרים לבית במחירי ריצפה ומעדכנת למעלה מ-6,000 פריטים חדשים לאתר מדי יום. איכות הבגדים היא לא בדיוק מהשורה הראשונה, אך עובדה זאת לא מרתיעה את הקונים מלנהור לאתר ללא הפסקה.
מוצרי SHEIN נפוצים בקרב מובילי דעה ביוטיוב וב-TikTok, והחברה עשויה לייצר הכנסות של 20 מיליארד דולר עד סוף 2022, לפי דו"ח של Morgan Stanley והוושינגטון פוסט. שיין מסתמכת על איסוף דאטה כדי לייצר את הבגדים הטרנדיים ביותר של העונה, ופרצות מס שונות עוזרות לחברה להמשיך לשגשג.
העסק, שהחל בגואנגג'ואו', סין, נוסד בשנת 2008 על ידי איש העסקים כריס שו ומעסיק כ-7,000 עובדים. החברה מתבססת על מודל ה-"test and repeat", שהתפרסם תחילה על ידי H&M, ורק 6% מהדגמים של שיין נשארים במלאי למעלה מ-90 יום. היא מסתמכת על ספקי צד שלישי בסין כדי לייצר כמויות קטנות של בגדים. אם דגם כלשהו מצליח, פריטים נוספים מוזמנים; אם לא, הקווים מופסקים מיד.
שיין זמינה למשלוחים ב-250 מדינות מסביב לעולם. היא עקפה את אמזון כאפליקציית הקניות שהורידו הכי הרבה אנשים בארה"ב בשנה שעברה, ובכך הדגישה כיצד השימוש הנבון שלה בשיווק דיגיטלי עזר לה לגבור על היריבות ביעילות ובמהירות. חברת האופנה המהירה קיבלה לא מעט ביקורת במהלך השנים, בעיקר סביב תרומתה האדירה לזיהום הסביבתי, הפרת חוקי העבודה והפרת זכויות יוצרים.