ד”ר להבית אקרמן | ניהול והפקה: עינת פרידמן, צלם: איתן טל, סטיילינג: ליאת גרין, שיער: איציק אואקיל, איפור: מיכאל צבייגנבאום | צולם במלון NYX תל אביב מרשת מלונות פתאל
ד”ר להבית אקרמן | ניהול והפקה: עינת פרידמן, צלם: איתן טל, סטיילינג: ליאת גרין, שיער: איציק אואקיל, איפור: מיכאל צבייגנבאום | צולם במלון NYX תל אביב מרשת מלונות פתאל

הצלחה ישראלית: הכירו את המובילה בתחום הרפואה האסתטית

ד”ר להבית אקרמן הקימה רשת מצליחה למרפאות אסתטיקה בשתי אצבעותיה, ויודעת שבלי השקעה בעובדים טובים אי אפשר להצליח

BrandVoice

ד”ר להבית אקרמן 

תפקיד: מומחית לרפואת עור, בעלת רשת של מרפאות לטיפולי לייזר ואנטי אייג׳ינג

השכלה: תואר ברפואה מאוניברסיטת תל אביב

מצב משפחתי: נשואה + 4 + כלב

תחביבים: Family time – טיולים עם הילדים והמשפחה

ד”ר להבית אקרמן חלמה בצעירותה להיות מורה לריקוד, אך ההורים שלה, שניהם רופאים בעצמם, דחפו אותה ללימודי רפואה. היא למדה באוניברסיטת ת”א והתמחתה במחלקת עור של בית החולים בילינסון. “במהלך כל התקופה הזו, חיפשתי תחום שישלב את הידע המקצועי שלי יחד עם הפן היצירתי שלי שהתבטא בריקוד הטמון בי, וגם לא הסכמתי לוותר על סיפוק ומגע אנושי – ונשאבתי לתחום האסתטיקה”, היא מספרת כיום. “כשהתחלתי לעסוק בתחום לפני 16 שנה לא היו רשתות חברתיות וידעתי שאני צריכה להיות מספיק טובה כדי שיבואו אליי, כך השם שלי נבנה לאט לאט”. לאט אבל בטוח: כיום ד”ר אקרמן חולשת על רשת מובילה למרפאות אסתטיקה בכל רחבי הארץ.

הדרך לשם הייתה ארוכה: לאחר ההתמחות עבדה ביחידת לייזר בבית החולים השרון והחלה ללמוד את תחום האסתטיקה בעבודה מעשית, כנסים וסדנאות. אחרי כשנה החלה לעבוד בכללית אסתטיקה והתלוותה לרופאת עור שממנה למדה רבות.

“במקביל”, מספרת ד”ר אקרמן, “חברה קרובה של אימי, שהיא קוסמטיקאית מוכשרת מאוד, ביקשה שאצטרף אליה ונתחיל בטיפולים אסתטיים במכון שלה. יצאנו לדרך המשותפת והתחלנו להציע טיפולים אסתטיים רפואיים. כן – שם  היה המזרק הראשון שהזרקתי!”.

לפני כ-12 שנה היא פתחה את הקליניקה הראשונה שלי ברמת אביב שלאחר מכן עברה להרצליה. לאט לאט פתחה סניפים נוספים בראשון לציון ובאור יהודה. בכל קליניקה היא דאגה למנות צוות ניהול נפרד, עם דגש על עבודת צוות פורה, שירות אישי והטמעה של קדמת הטכנולוגיה.

כמי שמנהלת רשת מרפאות, מהי הטיפים שלך שיעזרו למנהל להצליח?

“עובדים, עובדים, עובדים: לחפש עובדים טובים – כלומר לא לחפש כוח עבודה זול שייתן תפוקה מהירה, אלא להשקיע בטווח ארוך בכוח עבודה איכותי ויקר, שגם מבחינה איכותית ייתן תפוקה טובה. זה משתלם מאוד ועובדים טובים ירוצו איתכם לאורך כל הדרך. חשוב לבנות רוח צוות: לתת לעובדים תחושה שהם שותפים לתהליך, להצלחות וכן – גם לכישלונות. גם מהם לומדים. לדבר בכבוד – לא לדבר בתוקפנות אפשר לומר הכל ובצורה מכבדת. לתת לעובדים שלך יעדים ברורים, אחריות ומצד שני לעקוב ולוודא ביצוע”.

איזו עצה מקצועית טובה קיבלת לאורך הדרך?

“אחרי שסיימתי את ההתמחות התלבטתי לגבי המשך דרכי המקצועית: האם להמשיך בבית  החולים, לעבוד בשוק הפרטי או לשלב בין העולמות. מנהל המחלקה שלי קרא לי לשיחה בחדרו וכשהבין את ההתלבטות שלי אמר: אל תסתכלי שמאלה או ימינה, לכי ישר לתחום שאת הכי חזקה בו ולכי עליו בכל הכוח! וזו הייתה אחת העצות הכי משמעותיות שקיבלתי בחיים. עם השנים למדתי שחשוב לא לפחד לעוף על החלומות שלנו, אבל צריכים להיות מוכנים לשלם את המחיר, כי לכל בחירה יש מחיר. צריך להבין את זה כדי לא לייסר את עצמך כל הזמן. כל אחד משלם מחיר על הבחירות שלו ואי אפשר לרצות את כולם ולעשות הכל”.

מהו המהלך השיווקי/אסטרטגי החשוב ביותר שעשית?

“לפני כמה שנים יצאתי לרשתות החברתיות והנגשתי את עצמי לכלל הציבור. זה היה נכון מאוד מבחינה שיווקית. זה נתן לי יכולת לבנות נפח מבחינת מסרים וחוויות ולהעביר את המידע בצורה נכונה, מדויקת, אך כיפית וזורמת. קיבלתי החלטות על מיתוג הרשת והשירות כמוצר פרימיום איכותי, ובתקופת הקורונה השתמשתי הרבה מאוד ברשתות החברתיות כדי להנגיש את עצמי לאנשים. יש לי קשר אישי מאוד עם המטופלים, סיפקתי להם תוכן ועניין וגם נתתי להם דברים לחלום עליהם ברגע שכל התקופה הזו תיגמר. המטופלים הרגישו בנוח לפנות אליו בכל שאלה, הם חשובים לי מאוד”.

מה החזון שלך לעתיד?

“להמשיך ולעשות את מה שאני עושה כיום ושאצליח לשמור כל הזמן על רמת השירות הגבוהה ביותר, להיות בקדמת הטכנולוגיה וכמובן – לקוחות מרוצים!”

ניהול והפקה: עינת פרידמן, צלם: איתן טל, סטיילינג: ליאת גרין, שיער: איציק אואקיל, איפור: מיכאל צבייגנבאום | צולם במלון NYX תל אביב מרשת מלונות פתאל


BrandVoice הוא מותג התוכן השיווקי של פורבס ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן