Forbes Israel Logo
צוות וורקיז | צילום: Eyal Toueg
צוות וורקיז: "חוסכים לבעלי מקצוע זמן" | צילום: Eyal Toueg

מגלים את אמריקה: Workiz הישראלית גייסה 40 מיליון דולר

חברת הסטארט-אפ הקימה פלטפורמה המיועדת לייעול עבודתם של נותני שירות בצפון אמריקה. מנכ"ל החברה: "אנחנו חוסכים לאנשי המקצוע זמן יקר ומאפשרים להם להתרכז בעבודתם עם מינימום הסחות דעת"
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

חברת הסטארט-אפ Workiz השלימה סבב גיוס C בהיקף של 40 מיליון דולר, כך שסך ההשקעה בחברה עומד כעת על 60 מיליון דולר. הפלטפורמה של וורקיז מאפשרת לנותני שירות בתחום תחזוקת הבית לרבות שרברבים, חשמלאים, טכנאים, שיפוצניקים, מנעולנים ועוד לנהל את פעילותם על ידי שימוש באפליקציה, בה הם יכולים לתזמן עבודות בקלות תוך ייעול התקשורת בצוות ועם הלקוחות, ניהול משימות ומלאי, הוצאה ומשלוח של חשבוניות, קבלת משוב מלקוחות, מדידת הביצועים של הצוות ועוד.

הגיוס בוצע בהובלת קרן Lead Edge Capital, בהשתתפות G Squared ו- La Maison ובתמיכת המשקיעים הקיימים בחברה לרבות New Era, Magenta Venture Partners ו-Maor Investmentes. קרן Lead Edge Capital השקיעה כבר בכמה מחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם לרבות עליבאבא, ענקית המוזיקה ספוטיפיי, אסאנה ועוד.

בתקופת הקורונה החברה רשמה צמיחה של מאות אחוזים והיא מעסיקה כיום יותר מ-80 עובדים בארה"ב ובישראל. לאחרונה הוציאה החברה מערך אוטומציות חדש שמאפשר לשלוח תזכורות ללקוחות על תשלומים שלא בוצעו ולפנות ללקוחות לצורך מתן סקירה ברשת. כיום, למעלה מ-100 אלף נותני שירות בארה"ב ובקנדה כבר משתמשים בפלטפורמה של וורקיז שמטפלת בהיקף עסקאות של מיליארדי דולרים מ-17 מיליון לקוחות שונים. 

מייסדי וורקיז: מימין - עידן קדוש, עדי דידי עזריה, סער קוכנוביץ | צילום: Eyal Toueg
מייסדי וורקיז: מימין – עידן קדוש, עדי דידי עזריה, סער קוכנוביץ | צילום: עופר וקנין

"אנחנו מרחיבים את הפלטפורמה עם אוטומציה שחוסכת לבעלי העסקים זמן יקר ועוזרת להם לפעול עם מינימום הסחות דעת"

עדי עזריה, מנכ"ל וורקיז

וורקיז הוקמה בשנת 2015 על ידי עידן קדוש וארז מרום, שעבדו לאחר שירותם הצבאי כמנעולנים בקליפורניה, ביחד עם סער קוכנוביץ, סמנכ״ל הפיתוח בחברה. קדוש ומרום העלו את הרעיון הראשוני לחברה לאחר שנתקלו בקשיים של אנשי המקצוע בארה"ב ולכן החליטו לפתח את הפלטפורמה שנותנת מענה לקשיים אלה מענה באופן קל ויעיל. החברה פועלת במודל SaaS וגובה דמי מנוי חודשיים מלקוחותיה וכספי ההשקעה הנוכחיים צפויים לשמש לגיוס כוח אדם נוסף והרחבת הפעילות בצפון אמריקה ובארץ. 

עדי (דידי) עזריה, מנכ"ל החברה ולשעבר ממייסדי היוניקורן סייסנס בירך על ההישג ואמר: "הצמיחה המהירה מעידה על הצורך של ספקי שירותים ביתיים בניהול נבון של הפעילות. אנו מרחיבים את הפלטפורמה עם אוטומציה שמחליפה פעולות שגוזלות זמן יקר מעסקים כדי לאפשר לאנשי המקצוע להתרכז בעבודתם עם מינימום הסחות דעת".

שיתוף
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא