Forbes Israel Logo

בוגר Under30 של פורבס באקזיט של 150 מיליון דולר

טפינגו, חברת המסחר המקוון אותה ייסד בוגר רשימת Under30 של פורבס לשנת 2017 אודי אוסטר, עשתה אקזיט ונמכרה לענקית המשלוחים האמריקאית Grubhub תמורת 150 מיליון דולר.

אוסטר | צילום: Tapingo

נכון לעכשיו, נודע כי גראבהאב מתכוונת להמשיך להפעיל את טפינגו באופן עצמאי, אך העבודה המשותפת תחל במיידי – מרכז הפיתוח של החברה בישראל, שמעסיק 30 מתוך 90 עובדיה ברחבי העולם, יהפוך למרכז הפיתוח המקומי של הענקית האמריקאית.

"הקונספט המרכזי שלנו הוא לתקוף את הפעולות שאנשים עושים באופן יומיומי וגוזלות הכי הרבה זמן, כמו להמתין להזמנת קפה בבוקר", הסביר אוסטר במסגרת פרויקט הצעירים של פורבס ב-2017. טפינגו, שהוקמה ב-2012, עושה זאת באמצעות מערכת שמאפשרת לסטודנטים בארה"ב להזמין מזון ושתייה בטייק-אווי דרך אפליקציה ולקבל אותם בנקודת איסוף שנמצאת בתוך הקמפוס.

השירות, שהפך להצלחה גדולה, נמצא כיום ביותר מ-150 קמפוסים בארה"ב. "זה כל כך נפוץ בקמפוסים, עד שיש יותר הזמנות בטפינגו מאשר הזמנות רגילות, שמצריכות לחכות בתור", ציין אוסטר.

אוסטר שרת ביחידת 8200 של חיל המודיעין, שם הכיר את שותפו, דניאל אלמוג, המשמש כמנכ"ל טפינגו. "היינו יחד במלחמת לבנון השנייה, חווינו עבודות משותפות ולמדנו שאחד הדברים הכי חשובים בבחירת בן או בת זוג לחברה שמקימים הוא יכולת עבודה במצבי לחץ. אין לי ספק שהעבודה ביחד עזרה לנו".

חברת Grubhub מובילה את תחום משלוחי המזון ברשת ובמובייל בארה"ב עם המספר הגדול ביותר של מסעדות ובסיס לקוחות – לחברה רשת שותפים של 85 אלף מסעדות ביותר מ- 1,600 ערים בארה"ב ולונדון. הפלטפורמה שפיתחה Grubhub מאפשרת לשפר את חוויית הזמנות המזון באמצעות זירת מסחר היוצרת חיבור ישיר בין לקוחות למסעדות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.