לראשונה מאז החלה חברת Internrand לפרסם את דירוג המותגים החזקים בעולם לפני 13 שנה, הודחה ענקית המשקאות "קוקה-קולה" מן הפסגה והדרדרה עד למקום השלישי. את המקום הראשון תפסה חברת "אפל", אשר השיקה לאחרונה את דגמי האייפון 5s ו 5c, וחיזקה עוד יותר את מעמדו של המותג.
במקום השני ניצבת ענקית החיפוש "גוגל", אשר המשיכה לעורר הדים השנה באמצעות פרויקטים שאפתניים דוגמת ה"גוגל-גלאס", הרכב-ללא-נהג או פרויקט הבלונים הפורחים אשר אמורים לחבר את העולם כולו לרשת אינטרנט אלחוטי.
המותג החזק בעולם I צילום: shutterstock
מיקרוסופט, אשר הודיעה לאחרונה על רכישת חטיבת הסלולר של נוקיה בכדי להיאבק באפל ובסמסונג על השליטה בשוק הסלולר תופסת את המקום ה-5, כשסמסונג עצמה מסתפקת במקום ה-8. את העשירייה הפותחת נועל מותג הרכב המוביל בעולם – חברת טויוטה היפנית.
חברת Internrand מפרסמת בכל שנה את דירוג המותגים החזקים בעולם, כשהם מתייחסים לשלל פרמטרים, בהם מצב השוק, מתחריו של המותג, נתונים פיננסיים מגוונים ועוד.
עשרת המותגים החזקים בעולם לפי החברה, הם:
1. אפל
2. גוגל
3. קוקה קולה
4. IBM
5. מיקרוסופט
6. LG
7. מקדונלדס
8. סמסונג
9. אינטל
10. טויוטה
|