אורנג' מציגה את My finder: שני שירותים באפליקציה אחת שתרגיע אתכם

 MY finder הינה אפליקציה חדשנית המספקת לחצן התראה, אשר בלחיצה עליו נשלחת הודעת sms לעד שלושה אנשי קשר שהוגדרו מראש, המודיעה על מצב חירום ועל מיקומו המדויק של המנוי. השירות מאפשר לאתר ולהגיע במהירות לאנשים שאיבדו את דרכם, נקלעו למצבים מפחידים או נפגעו בעודם נמצאים במקום שאיש אינו מבחין בהם.

השירות השני של האפליקציה מאפשר לאתר את המכשיר, בעת אובדן או גניבה לקבל מיקום מדויק, לחסום אותו לשיחות יוצאות, לאפס אותו ועוד. השירות החדשני נועד ללקוחות אשר לא מוצאים את מכשירם, שמו אותם על השתק או לחילופין איבדו את המכשיר.

השירות החדש של Orange מאפשר לבצע מגוון של פעולות מרחוק כמו: ביטול מצב השתק, השמעת קול, חסימת שיחות, נעילת המכשיר, שליחת מיקום המכשיר במייל או ב – sms, צילום הסביבה בה נמצא המכשיר, נעילת מכשיר וביטול נעילה ואיפוס המכשיר להגדרות יצרן. הפעולות הללו ניתנות לביצוע באופן עצמאי באמצעות אתר האינטרנט ו/או מוקד ייעודי הפועל 24 שעות ביממה בימי עסקים ומתופעל ע"י חברת וובנט.

בנוסף יצאה אורנג' במבצע לרגל השקתו של הדור הרביעי – מצטרפים חדשים ולקוחות קיימים, בעלי מכשיר תומך בטכנולוגיית 4G ייהנו לאורך כל תקופת החגים מהרחבת הגלישה בארץ לנפח GB10.

רשת Orange 4G מאפשרת מהירות העלאת נתונים ממוצעת של עד פי 6 מהקיים ברשתות קוויות וסלולריות, מהירות הורדת נתונים ממוצעת בפועל הגבוהה עד פי 2 מהקיים ברשתות סלולריות וזמן השהיה נמוך משמעותית קצר עד פי 2 מהרשתות הסלולריות הקיימות.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן