אושר ההסדר באלווריון: הכונס יפעיל את החברה למשך 30 יום

בית המשפט אישר ההסדר באלווריון. השופט איתן אורנשטיין קבע כי כונס הנכסים של החברה יואב כפיר יוכל להפעיל את החברה למשך 30 יום. על פי החלטת השופט, עובדי החברה, אשר חלקם התנגדו למתווה ההסדר, יוכלו לבחור האם ברצונם להצטרף או לא. 

לדברי אורנשטיין, "התברר כי חלק מהעובדים, במיוחד העוסקים בפיתוח, נכונים להצטרף להסדר בתנאים מסוימים של הבטחה החזר הוצאות רכב וכדומה, וחלק אחר אינו מסכים לו. בנסיבות אלה, ביקש כונס הנכסים לאשר את המתווה העקרוני, כאשר כל עובד יוכל לשקול האם להצטרף אליו".

בנוסף ביקש השופט מעובדי החברה להגיש בקשה רשמית לבית המשפט להקדים את הדיון על פירוק החברה. כונס הנכסים התבקש להגיש לבית המשפט דוח עד סוף חודש יולי. 

על פי הבקשה שהגיש כפיר לבית המשפט, שווי נכסיה של החברה מוערך בכ-23 מיליון דולר, הכוללים מלאי במחסני החברה בשווי של 850 אלף דולר; מלאי אצל ספקים בשווי של כ-7.2 מיליון דולר; רכוש קבוע בשווי של כ-2.5 מיליון דולר ו-12.5 מיליון דולר מלקוחות החברה.

צילום: אהוד כהנים

בנוסף ציין כפיר כי בחשבונות הבנק של החברה נמצא סכום של 200 אלף דולר והתחייבויות של 23 מיליון דולר. אלווריון מעסיקה 98 עובדים במשרדי החברה בראש העין, 39 עובדי פיתוח של וויביון ביוקנעם ו-64 עובדים נוספים ברחבי העולם באמצעות חברות בנות הממוקמות בארגנטינה, סין, מקסיקו, רומניה וסינגפור.

כפיר טען כי ""מאחר שהצלחת ההליך מחייבת המשך התמיכה בלקוחות החברה וספקיה, וכן המשך גבייה אינטנסיבית מחייבי החברה, ישנה דחיפות רבה בשמירה על החברה כעסק חי בזמן תקופת הכינוס, אשר יאפשר גם את מקסום תמורות המכר". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן