אותן בני ישראל לא בנו: מה פשר הפירמידות המסתוריות שהתגלו בארה"ב?

פירמידות הן ללא ספק אחד מהמבנים המרתקים ביותר בעולם. הן נבנו בכדי להעניק לפרעונים הקדומים חיי נצח והמפורסמת ביותר שבהן היא הפירמידה הגדולה של גיזה שבמצרים, אשר נבנתה על ידי המצרים הקדמונים, שרדה עד ימינו ומהווה את אחד משבעת פלאי עולם. פירמידות נוספות שנבנו ברחבי העולם, כגון הפירמידות של גוימאר באי הספרדי טנריף או הפירמידות של מקרונזיה, אשר בנויות על 92 איים מלאכותיים עדיין מוגדרות כתעלומה. אך במידה ואי פעם תבחרו לשים את פעמיכם לכיוון צפון דקוטה שבארצות הברית, יכול להיות שתיתקלו (או שלא) בדרך במחזה מרהיב ביופיו ומשונה בו זמנית.

צפון דקוטה, לא מצרים | צילום: אתר ספרית הקונגרס האמריקאי

פירמידות? באמצע ארצות הברית?

באתר Library Of Congress נחשפו תמונות של פירמידה אמריקנית, אשר שימשה כאחת ממערכות ההגנה של צבא ארצות הברית נגד הטילים הבליסטיים של הכוחות הסובייטים במהלך המלחמה הקרה. מבנה הפירמידה שימש למעשה בתור רדאר מתוחכם, אשר החזיק בחובו כ-30 טילי Spartan המיועדים לטווח הארוך ו-16 טילי Sprints לטווח הקצר, כל הטילים הללו הוחזקו במתקני שיגור תת-קרקעיים. בניית המתחם המסקרן הסתיימה ב-1975, ומאז הפירמידה שימשה כבסיס מכ״ם הסורק את שמי האיזור במטרה לחשוף אובייקטים מסויימים העשויים להוות איום אווירי על ארצות הברית.

אך במידה ותרצו לנסוע ולבקר שם תיתקלו בבעיה, שכן התמונות חושפות מיקום משונה למדי – מצפון מזרח ל-Tactial Road ומדרום מזרח ל-Tactial Road Souch, שזה בעצם באמצע שום מקום. אז כל מה שנשאר לכם לעשות, בעצם, זה לצפות בתמונות המרהיבות של הפירמידות הללו ולחשוב לעצמכם כמה היה מגניב לגור בתוך מבנה כזה. חיים לא רעים בכלל היו לפרעונים של פעם.

לתמונות נוספות באתר Library Of Congress

צילום: אתר ספרית הקונגרס האמריקאי

לכתבה באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

סמסונג שוקלת לעזוב את אנדרואיד

כיצד תגלו אם האתר שלכם נענש על ידי גוגל?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן