אות הצטיינות על תרומה למשק הישראלי הוענק לוויז, ולסמנכ"לי הכספים של קסטרו ותע"א

המשנה למנכ"ל קסטרו, רון מי-טל וינפלד, סמנכ"ל הכספים של התעשייה האווירית, אייל יוניאן וחברת וויז קיבלו אתמול בטקס של המועדון הפיננסי של לשכת רואי החשבון את אות ההצטיינות על תרומה למשק ולכלכה בישראל.

הזוכים נבחרו מתוך עשרות מועמדים לפי קריטריונים של גודל החברה, מצבה הכספי, ההתפתחות הפיננסית שהתרחשה בה בשנתיים האחרונות ומידת מעורבותו והשפעתו של הזוכה על התפתחות אגף הכספים של החברה.

מי-טל וינפלד נבחרה לקבל את אות ההצטיינות בשל מעורבותה העמוקה בהתפתחות קסטרו במהלך 18 שנות עבודתה בחברה, במהלכן הרחיבה את תחומי השפעתה גם לתחום המשפטי, לתחום הפיתוח העסקי של החברה והתנהלותה הבין לאומית. מי-טל וינפלד שהחלה את דרכה בחברה עם מחזור מכירות של 70 מיליון שקל, משמת כיום, בנוסף לתפקידה כסמנכ"לית הכספים, גם כמשנה למנכ"ל קסטרו עם מחזור מכירות של כ-700 מיליון שקל.


18 שנה בקסטרו. רון מי-טל וינפלד | צילום: יוסי זליגר

יוניאן נבחר כסמנכ"ל הכספים של החברה הביטחונית הגדולה במשק עם מכירות של כ-3.7 מיליארד דולר בשנה. התעשייה האווירית מעסיקה כ-15 אלף עובדים, וצמחה בעשור האחרון בשיעור של 60%. יוניאן היה אחראי בשנה האחרונה בין השאר לעיצוב פני ארגון הכספים לעשור הקרוב, לגיוס אג"ח בסף 1.2 מיליארד שקל ולבניית תוכנית ניהול הסיכונים התאגידית.

לוויז הוענק אות המצוינות על התנהלותה יוצאת הדופן בשנה האחרונה, שהגיע לשיאה בעסקת מכירתה לגוגל, תוך השארת בסיס פעילותה בארץ. עסקת גוגל וויז, היא הישג מרשים לא רק למקימי החברה, אלא לענף ההייטק הישראלי בכלל וכן למדינת ישראל אשר נהנתה גם היא מפירות העסקה.


אייל יוניאן | צילום: יוסי זליגר

דוד גולדברג, נשיא לשכת רואי החשבון אמר כי "האתגרים הניצבים יום יום בפני הדרג הבכיר של מקבלי ההחלטות הכלכליות בחברות הולכים וגדלים. אין עוררין על כך שבעשורים האחרונים הפכו מקבלי ההחלטות הכלכלים לצומת מרכזית בכל ארגון ואתגרם הגדול הינו לנווט את החברה קדימה לצמיחה כלכלית. המפגשים השוטפים שלנו עם חברי הלשכה בדרגים הכלכליים הבכירים הולידו את היוזמה להקמת המועדון הפיננסי לצורך העמקת הידע, הניסיון והמקצועיות של החברים ".

המועדון הכלכלי הינו גוף שהוקם במסגרת לשכת רואי החשבון על מנת לתת מענה לאוכלוסיית סמנכ"לי הכספים, מנהלי הכספים והחשבים. במועדון חברים כ-5,000 רואי חשבון אשר מכהנים בתפקידים בכירים באגפי הכספים של חברות פרטיות, וממשלתיות, ובמסגרתו מתאפשר להם לדון בסוגיות משותפות.

הזוכים עם נשיא לשכת רואי החשבון (שני מימין) | צילום: יוסי זליגר

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן