אחרי הנדלר: גם מנכ"ל HOT מובייל יעקב נדבורני עוזב את החברה

הליך הפיכתה של HOT לחברה פרטית ממשיך, ואיתו גם השינויים בצמרת ההנהלה. שבוע לאחר עזיבתה של יו"ר החברה סטלה הנדלר את תפקידה, כעת מודיעה HOT גם על עזיבתו של מנכ"ל חברת הסלולר של החברה HOT מובייל, יעקב נדבורני. נדבורני הודיע לראשי החברה על רצונו לפרוש מתפקידו. את מקומו של נדבורני ימלא סמנכ"ל הכספים ליאור הלמן, אשר ישמש בממלא מקום המנכ"ל. במקביל, מונה מנכ"ל HOT הרצל עוזר ליו"ר החברה הבת.

נדבורני מונה לתפקיד מנכ"ל HOT מובייל בנובמבר 2011, עת הקמתה. במהלך תקופת כהונתו, הוביל את היערכות החברה לקראת ההשקה המוצלחת, ואת הבנייה המואצת של רשת הסלולר המתקדמת דור 3.9. לפי HOT, תחת ניהולו גייסה החברה מעל ל-450 אלף לקוחות חדשים נטו, ומיצבה עצמה כמובילת התחרות בשוק הסלולר, וכאחת מארבע חברות הסלולר הגדולות.

נדבורני | צילום: ראובן שניידר, HOT

יעקב נדבורני אמר היום: "עשינו כברת דרך משמעותית למיצוב החברה כמחוללת התחרות בשוק הסלולר, וקצב גיוס הלקוחות עבר את כל התחזיות שלנו. עתה, לאחר ההשקה המוצלחת, כשקבוצת HOT הפכה לחברה פרטית, אני רואה לנכון לסיים את תפקידי, ולצאת לדרך חדשה".

HOT הודיעה היום גם על מינויו של יגאל דוד מונה למנכ"ל HOTnet, ספקית האינטרנט של הקבוצה. יגאל משמש כיום כחבר הנהלה ומנהל המוצרים של חברת HOT mobile.

כתבות נוספות בנושא:

יו"ר HOT הנדלר פורשת מהחברה בעקבות מחיקתה מהמסחר

האם סטלה הנדלר תנהל את קבוצת התקשורת הגדולה בישראל?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן