אי.די.בי: אנו במשא ומתן על קבלת הלוואה "מהותית מאוד" מגוף זר

"אנו ממשיכים לבחון שינויים מבניים פוטנציאליים שונים בקבוצה, ובכלל זה נבחנת אפשרות מיזוג כור עם חברת החזקות אחרות בקבוצה", כך הודיע היום חברת אי.די.בי אחזקות לבורסה, בהתייחס לדיווחים על מגעים עם משקיעים זרים להשקעתם בחברה.

לפי הדיווח, אי.די.בי אחזקות בוחנת שתי חלופות: האחת היא מיזוג כור עם דסק"ש או הפיכת כור לחברה בת בבעלות מלאה של דסק"ש. "במסגרת מהלך זה, ככל שיבוצע, יוצע לבעלי המניות מקרב הציבור של כור ולחברה למכור את החזקותיהם בכור, ונשקלת אפשרות כי במסגרתו יירכשו או ייפרעו אגרות חוב של כור".

דנקנר. צילום: סיון פרג'

האופציה השנייה, על פי אי.די.בי, היא מיזוג כור עם אי.די.בי אחזקות, או רכישתה על ידי אי.די.בי אחזקות, וזאת במשולב עם קבלת הלוואה על ידי אי.די.בי אחזקות בסכום מהותי מאוד מגוף פיננסי זר. "במסגרת מהלך זה, ככל שיבוצע, יוצע לבעלי המניות מקרב הציבור של כור, לחברה ולדסק"ש למכור את החזקותיהם בכור, ונשקלת אפשרות כי במסגרתו יירכשו או ייפרעו איגרות חוב של כור וכן של אי.די.בי אחזקות, ולצורך ביצועו עשוי להיעשות שימוש בנכסי כור", כותבת החברה.

יצוין כי כור הינה חברה בת של אי.די.בי פתוח, המוחזקת על ידיה בשיעור של כ-13.3%, ועל ידי דסק"ש, חברה בת של החברה (כ-73.9%), בשיעור של כ-70.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן