אי.די.בי פתוח: הרוכשים המיועדים של כלל ביטוח הפקידו 20 מיליון דולר בנאמנות

אי.די.בי פתוח עדכנה את בית המשפט כי קבוצת הרוכשים הצפויה של כלל ביטוח העבירה 20 מיליון דולר לחשבון נאמנות בישראל, לקראת ההגעה לשלבים הסופיים של העסקה. עם זאת, באי.די.בי הבהירו כי העסקה טרם נחתמה, וההעברה אינה במסגרת הסכם בין הצדדים. מוקדם יותר השבוע נודע כי קבוצת הרוכשים תשלח נציגות בכירה לישראל בשבוע הבא, במטרה "לבחון את הסביבה הרגולטורית", ובכפוף לממצאיה, צפוי ההסכם להיחתם בימים שלאחר מכן.

ביום חמישי עדכנה כלל ביטוח כי קבוצת הרוכשים מורכבת משני גופים. בעלי השליטה המרכזיים הם קבוצת רוכשים מתאילנד, ונתח אחזקה קטן יותר כולל משקיעים מהונג קונג.

על פי ההודעה, בביקור הקבוצה בישראל קיימו ראשיה פגישות לשם קידום העסקה, אשר כללו פגישות עם המפקח על הביטוח, פגישות עם מנכ"ל כלל ביטוח וכן עם יו"ר קבוצת אי.די.בי ובעל השליטה בה, נוחי דנקנר. 

דנקנר | צילום: רויטרס

במקביל, בשל המגעים האינטנסיביים בין הצדדים, אישר השופט איתן אורנשטיין את דחיית הצבעות מחזיקי האג"ח של פתוח בנוגע להסדר החוב המוצע להם. הכוונה בדחייה היא לאפשר לאי.די.בי להשלים את מכירת כלל, מה שצפוי לאפשר לחברה לגבש הסדר חוב מטעמה, שיוכל לעלות להצבעת מחזיקי האג"ח. על פי החלטת בית המשפט, ההצבעה של מחזיקי האג"ח תתקיים ב-18 באוגוסט.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן