חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

אלה תולדות השעון החכם: צפו בפרסומות החדשות של סמסונג

סמסונג, אשר הקדימה את אפל כשהיתה הראשונה להשיק שעון חכם עם תחילת שיווקו של הגלקסי גיר בחודש שעבר, לא ממש זכתה לשבחים בעקבות ההשקה. סקרים הראו כי הקונים התאכזבו מהשעון החדש, אשר עולה 299 דולר, בעיקר בשל חיי סוללה מוגבלים (בערך יום) והעובדה כי הוא מסתנכרן רק עם דגם טלפון אחד של הגלקסי (סמסונג הגיבה כי הגיר יעבוד עם דגמים נוספים של טלפוני גלקסי בעתיד).

אבל סמסונג עשויה לזכות באוהדים רבים הודות לפרסומות לגלקסי גיר, אשר כבר יצרובאז ברשת. לאחר שפורסמו בסוף השבוע האחרון ביוטיוב, מקדמות הפרסומות את השעון באמצעות הצגת גלגולים מוקדמים של שעונים חכמים (ומתוחכמים) בסרטים ובתוכניות טלוויזיה פופולריות, ממשפחת קדמוני ועד מסע בין כוכבים.

הבעיה היא, כפי שציינו באתרי טכנולוגיה רבים, ששיווק מוצלח מביא אותך רק עד גבול מסוים. "בסופו של דבר, סמסונג מוכרת את הגיר על סמך השיווק המרשים שלה והנוסטלגיה לסדרות מדע בדיוני שלנו", כתב דוינדרה הארדוור ב-VentureBeat. "לפחות הפרסומות מראות לנו שסמסונג משתפרת בשיווק. הלוואי שרמת המוצר היתה חצי מזה". מה אתם חושבים על הפרסומות?

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן