אלעד קנדה תחלק לבעלי המניות דיבידנד של 203 מיליון שקל

חברת הנדל"ן אלעד קנדה, הנמצאת בשליטתם של יצחק תשובה ובנו אלעד, תחלק לבעלי המניות דיבדנד של 203 מיליון שקל, כך הודיעה היום החברה. בחודשים האחרונים ביצעה אלעד קנדה מספר עסקות למכירת נכסים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל, שעם השלמתן יותירו בידי החברה עודף תזרימי בסך של כמיליארד שקל.

הדיבידנד הנוכחי מתווסף לדיבידנד של כ-75 מיליון שקל שחילקה אלעד קנדה בחודש פברואר השנה. חלוקת הדיווידנד, שאושרה על ידי דירקטוריון החברה, כפופה לאישור האסיפה הכללית של אלעד קנדה, שתתקיים בעוד 3 שבועות, ושנדרשת לאשר את החלוקה ברוב של שני שלישים מבעלי המניות.

על פי החברה, תשואת הדיבידנד הנוכחי, על בסיס מחירה הנוכחי של מניית אלעד, נאמדת בכ-13.5%. הונה העצמי המאוחד של אלעד קנדה, נכון ל-30 ביוני, עומד על כ-2.06 מיליארד שקל והוא מהווה כ-45% מסך מאזנה של החברה.

חלוקת הדיווידנד תתבצע במתווה של החזר הון, על מנת לאפשר לגופים המוסדיים הטבת מס.

אודי ארז | צילום: יח"צ

אודי ארז, יו"ר דירקטוריון אלעד קנדה, ציין כי "החברה הצליחה לנצל את תנאי השוק בקנדה ולממש חלק מנכסיה באופן שמניב לחברה תזרימי מזומנים גבוהים. אנו רואים בחלוקת הדיבידנד חלק מתהליך שיתוף בעלי המניות בהצלחת החברה והגברת הקשר עם שוק ההון."

שי ברוורמן, מנכ"ל אלעד קנדה, הוסיף: "לאחר השלמת העסקות תיהנה החברה מנזילות גבוהה מאד, ולכן הוחלט לבחון אפשרות של חלוקת דיבידנד משמעותית ושיתוף בעלי המניות בעודפים שנוצרו בגין עסקות אלו".

אלעד קנדה פועלת בקנדה ובארה"ב בתחום של רכישה ופיתוח נכסים מניבים בתחומי המשרדים, המסחר, התעשייה, המגורים והדיור המוגן. כמו כן, החברה עוסקת בייזום פרויקטים למגורים באזורי פעילותה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן