אל על מפטרת 200 עובדים: "מחויבים להמשיך בהתייעלות"

תוכנית ההתייעלות של חברת התעופה הישראלית אל על יוצאת לדרך: החברה הודיעה לפני זמן קצר כי היא תפטר כ-200 עובדים זמניים ובעלי חוזים אישיים.

"אל על מתמודדת מזה תקופה ארוכה עם הקשיים המלווים את ענף התעופה בעולם כולו ובישראל בפרט", אמר מנכ"ל החברה אליעזר שקדי. "החברה מחויבת להמשיך במגמת ההתייעלות במטרה להתאים את פעילותה לתנאי השוק המשתנים. על כן אנו נאלצים להודיע על סיום העסקתם של כ-200 עובדים זמניים ובעלי חוזים אישיים בחברה".

"הצורך להתייעל ולהפחית בהוצאות החברה הוא צו השעה, על מנת שנוכל להמשיך ולהתמודד עם האתגרים והתחרות הגוברת", הוסיף שקדי. "אנו עושים זאת בלב כבד ומתוך תקווה שהמהלך יוביל בעתיד לחיזוקה של אל על".

מנכ"ל החברה – אליעזר שקדי | צילום: דן לב

כמו כן, באל על מציינים כי בכוונת החברה להמשיך ולקיים דיונים עם נציגות העובדים וההסתדרות לחידוש הסכם העבודה והצעדים המתחייבים להתייעלות החברה, לשם הקטנת ההוצאות והגברת היכולת הניהולית על מנת לאפשר התמודדות מסחרית ותחרותית.

לפני כשבועיים נודע כי קרן פימי המנוהלת על ידי ישי דוידי גיבשה קבוצת שליטה משותפת בחברת התעופה אל על. החברה חתמה על הסכם הבנות בינה לבין כנפיים אחזקות, במסגרתו תשקיע עד כ-60 מיליון דולר, והשתיים יקימו גרעין שליטה משותף. פימי צפויה לשלוט בכ-35.5% מאל על, ולקבל אופציות על רכישת 12.3% נוספים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן