אל על מרחיבה את שירות "תיירים פלוס": אייפד אישי לכל נוסע גם במטוסי 767

חברת אל על הודיעה על הרחבת שירות "תיירים פלוס". השירות המעניק תנאי טיסה מועדפים לנוסעים היושבים בקדמת מחלקת התיירים, היה קיים עד כה רק במטוסי ה-747 של החברה וממחר יוכלו גם נוסעי מטוסי ה-767 להנות ממנו.

במסגרת השירות יהנה כל נוסע מכיסא בעל זווית הטיי מושב לאחור גדולה ב-33% מהכיסאות הרגילים במחלקה, מרווח גדול יותר לרגליים וכן מחבילת בידור אישית הכוללת אייפד אישי המכיל מגוון סרטים, סדרות, מוסיקה ומשחקים. 

שירות "תיירים פלוס" של אל על | צילום: דן לב

על פי הודעת אל על, החל מ – 18 בפברואר 2013 תחל לפעול מחלקת "תיירים פלוס" במטוסי ה- 767-300 במחיר 80 דולר או 160 נקודות לקטע טיסה ליעדי אירופה ו 150 דולר או 300 נקודות לקטע טיסה ליעדים הרחוקים, כגון: לטורונטו, יוהנסבורג, בנגקוק, בייג'ינג ובומביי. בחודש אוקטובר יגיע שירות "תיירים פלוס גם לטיסות קצרות הטווח של החברה, במסגרת הגעתם של מטוסי 737 חדשים שיתווספו לצי המטוסים של אל על. 

עוד נמסר כי לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב תיירים פלוס ללא עלות כספית נוספת בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה להזמנה של לקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב תיירים פלוס ללא עלות נוספת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן